Gå til innhold

Hvordan lage opp mme enklest mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen gjør dere det?

Anonymous poster hash: e0e45...883

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flaskee med kokt vann i kjøleskapet, ferdig dosert i flaskene. Mikro, pulver i pulverbokser: vips ferdig :) 

Når vi er ute har jeg med kaldt vann i flaske, varmt vann i termos, og blander sånn at det blir passe tempertur :)

Anonymous poster hash: ad0f6...688
Skrevet

Vår får nå 210 ml er 8 mnd. Da koker vi opp vann og fyller flaskene med 120-130 ml kokt vann. Når den ee kald settes den kjøleskap. Når han skal ha flaske koker vi opp vann og fyller varmt vann på en av flaskene i kjøleskapet opp til 210. Og deretter måler opp 7 skjeer

Anonymous poster hash: 114c0...4bb

Skrevet

Jeg pleide å koke opp masse vann og sette det kaldt i en egnet flaske i kjøleskapet. Lagde opp ferdige doser i mme-dose-boksen (husker ikke hva det heter....den fra Avent). Når jeg skulle ha en flaske, fylte jeg 60 % av det kalde vannet i flaska, og fylte på de resterende 40 % med kokende vann. (Altså, hvis du skal ha 200 ml mme, fyller du opp til 120 med kaldt og tilsetter 80 ml med kokende vann). Tilsett pulver og rist. Gjort på under 1 minutt :)

Anonymous poster hash: 8b661...b4c
Skrevet

Hver morgen koker jeg vann, og heller det i 1 termos. Når nurket skal ha mme, blander jeg kokt vann med kaldt vann fra springen :) siden hun er langt over 6 mnd og vannet i springen er i ok kvalitet, har jeg sluttet å kjøle det nå. Takk og pris :)

Anonymous poster hash: e34e0...aa8

Skrevet

Kok vann, temperer det og hell i termos. Ha flasker tørket og klare, og doser opp måltider i dosett.

I det site har vi funnet ut at det funker veldig greit å ta flaske, med vann, i mikroen i 35 sek og,

Anonymous poster hash: 2c5c4...f8e

Skrevet

En termosen med kokt vann og en flaske med kaldt vann. Mikser rett før mating og hiver oppi pulveret når den har passe temperatur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...