Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Jeg jobber i dag 100 % i et litt fysisk tungt yrke. Er for tiden 50 % sykemeldt grunnet belastningsskade, da det er mange tunge løft. Dette er i tillegg en ganske nyoppstartet bedrift, så på kundefronten er det veldig stille. Det har dukket opp ei kontorstilling, som jeg har veldig lyst til å søke på. Dette er ikke heltid, så med litt godvilje fra sjefen så vil jeg tro at det går an å kombinere disse jobbene. Jeg tenker sånn at det vil være en altfor fysisk tung jobb for meg å jobbe 100 % i den jobben jeg har nå, samtidig som at jeg trives veldig godt og vil fortsette i ei redusert stilling dersom det er mulig. I tillegg er jeg jo redd for lønnsomheten da jeg har jobbet med permitteringsvarsel i flere måneder. Hva hvis jeg ikke søker, men likevel blir sagt opp? Så til samvittighetsdelen... Jeg har vært på et kurs gjennom jobben, som gir meg kompetanse ingen andre i andre bedrifter har. Er det galt av meg å tenke at halvt er bedre enn ingenting? Dersom jeg fortsetter i full stilling så kjenner jeg jo at jeg ikke blir gammel i denne jobben, jeg får akkurat kroppen til å fungere med 50 % sykemelding. Jobber jo hver dag. Noen som har noen kloke ord å bidra med? Anonymous poster hash: 42735...35d
overlord Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Dersom du ikke har helse til jobben du har er det vel best for alle parter at du finner en annen jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå