Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Eller ikke helt alene da, men sammen med søsteren på 8. 8-åringen får være litt alene etter skoletid, og iblant når jeg er en liten tur på butikken o.l. I det siste har også 5-åringen ytret ønske om å få være igjen hjemme, noe som er greit for storesøster. Jeg har hittil sagt nei, jeg har tenkt at hun er for liten. Men når er det egentlig greit? Det er fornuftige jenter begge to, finner ikke på noe tull. Anonymous poster hash: 3e337...a06
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Jeg lot min 5-åring være alene hjemme i 10 min. Du kan jo begynne med en kjapp tur i postkassen o.l. Anonymous poster hash: 1e968...b70
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Greit i mine øyne. Mine barn er 5 og 7. De klarer seg fint alene uten voksne til stede. Har mobilen på og de kjenner naboen så mine barn får lov. Anonymous poster hash: 6070c...9b6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Hvorfor ikke om de er trygge og ansvarlige? Mine var det i hvertfall da de var 5 (uten storesøsken hjemme). Anonymous poster hash: e67df...db2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Greit i mine øyne. Mine barn er 5 og 7. De klarer seg fint alene uten voksne til stede. Har mobilen på og de kjenner naboen så mine barn får lov. Anonymous poster hash: 6070c...9b6 Ikke ok Anonymous poster hash: d5f6e...3d9
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Synes det er helt greit for en kort periode så lenge barna normalt sett er greie med hverandre og kan få tak i en voksen fort. (naboen, deg på telefon e.l.). OG selvsagt at du har drillet dem i f.eks. brann osv. Anonymous poster hash: 0491a...5af
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Greit i mine øyne. Mine barn er 5 og 7. De klarer seg fint alene uten voksne til stede. Har mobilen på og de kjenner naboen så mine barn får lov. Anonymous poster hash: 6070c...9b6 Ikke ok Anonymous poster hash: d5f6e...3d9 [/acronok Kommer anpå barna og hvor modne de er. Her smøres egne matpakker, de finner frem klær selv og går til skolen som er 4 km unna. Mine fantastiske barn Det er utrolig hva barn kan mestre bare de blir lært opp til å bli selvstendige Som sakt mobil i nærheten og gode naboer. Ser virkelig ikke problemet! Anonymous poster hash: 6070c...9b6
♥ anonym♥ Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Synes det er helt greit for en kort periode så lenge barna normalt sett er greie med hverandre og kan få tak i en voksen fort. (naboen, deg på telefon e.l.). OG selvsagt at du har drillet dem i f.eks. brann osv. Anonymous poster hash: 0491a...5af ja og det var det en dame før her som hadde gjort så jeg anbefaler å følge hennes oppskrift for å få gjort det skikkeloig. Skal se om jeg finner igjen innlegget.
♥ anonym♥ Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 fant den ikke med en gang, men her er en annen gammel godbit mens jeg leter videre: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/141466502-mannen-tok-den-med-seg-da-bilen-sto-i-annen-garasjesier-etterpa-han-tok-feil-og-satte-den-samme-sted/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå