Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Eller er det kun 60 og 70 som havner innenfor denne kategorien? Lurer på å arrangere selskap for noen. Anonymous poster hash: 4ae18...b54
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Det er i hvertfall en god nok grunn til en fest! Anonymous poster hash: c0caa...931
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Kanskje desto bedre grunn til å feire, når ikke alle forventer det. Jeg går for det! HI Anonymous poster hash: 4ae18...b54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå