Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har prøvd mange forskjellige dietter, uten hell. Lavkarbo har fungert til en viss grad, men jeg er altfor glad i karbohydrater! Nå går jeg ned i vekt med -en eller to brødskiver til frokost -liten porsjon middag (alt er lov, til og med saus ) Utenom dette spiser jeg frukt, grønnsaker og nutrilette sjokolade-bars. Jeg holder meg mett OG går ned i vekt Eneste aber´et er at magen reagerer på kostendring Det blir hyppige do-turer, for å si det sånn Det er vel ikke farlig å holde denne dietten ei stund? Lørdager er forresten unntakstilstand, da kan jeg spise litt mer mat og smågodt om kvelden. Anonymous poster hash: 6e687...99d
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Ser ingen diett jeg? Man kan jo ikke pøse på med mengder av mat selv om man er slank? Og det at du går ofte på do er jo bare positivt! Du går jo raskere ned og samtidig viser det at forbrenningen har gått opp! Anonymous poster hash: 291c0...b40
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Noe sier meg at du har holdt på i et par, maks tre uker. Stemmer det? Det du gjør er å samle kalori inntaket på to måltider, pluss småsnack inn i mellom. Så lenge du bruker mer energi enn det du inntar, så vil kiloene gå av. Det som derimot fort kan skje når du gjør som du gjør er at du går sakte, men sikkert, legger inn flere måltider. Uten å kutte ned på "alt er lov til middag". Da øker kaloritotalen og vekten stagnerer/går opp. Så lenge det funker for deg, så kjør på. Men jeg er tvilsom til at du klarer å holde kiloene borte til over sommeren på denne måten. Anonymous poster hash: 606e0...ca7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Du bør begrense nutrilettbarene dersom magen reagerer. Spis heller knekkebrød med magert pålegg, egg osv. En bar har faktisk en del kalorier. Jeg tror du kan komme unna med et par knekkebrød med egg f.eks. og få i deg samme kalorimengde. Begrens frukten og kjør på med grønnsaker og magert kjøtt. Hvis du ikke kan dette med kaloritelling - spander noen mnd medlemskap i vektklubb.no for å få peiling Anonymous poster hash: c8cff...117
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Du bør begrense nutrilettbarene dersom magen reagerer. Spis heller knekkebrød med magert pålegg, egg osv. En bar har faktisk en del kalorier. Jeg tror du kan komme unna med et par knekkebrød med egg f.eks. og få i deg samme kalorimengde. Begrens frukten og kjør på med grønnsaker og magert kjøtt. Hvis du ikke kan dette med kaloritelling - spander noen mnd medlemskap i vektklubb.no for å få peiling Anonymous poster hash: c8cff...117 Sjokoladebaren inneholder 97 kalorier. Er jo ikke så mye det når jeg spiser en (maks to) til dagen? Å begrense frukten har jeg prøvd ved andre dietter, men det funker dårlig. Jeg er altfor glad i frukt Kaloritelling kan jeg. Men føler ikke at jeg trenger å telle dem så nøye når jeg nå går sakte, men sikkert ned i vekt Har spist som jeg har gjort i 5 uker, og har i snitt gått ned 0,7 kg i uka Utgangspunktet mitt var BMI på 27. Takk for tips HI Anonymous poster hash: 6e687...99d
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Der e en egen lype som hette nutrilett 97 kcal chokolate & berries enn bar e på 30 g men i denne Nutrilett Hunger Control Crunch Bar e der 236 kval i enn bar på 60 gram Så lenge det virker for deg kjør på Anonymous poster hash: 37c39...0a3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Nutrilettbarene inneholder da over 200 kcal? Niks, den jeg kjøper inneholder 97 kcal HI Anonymous poster hash: 6e687...99d
overlord Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Nutrilettbarene inneholder da over 200 kcal? Niks, den jeg kjøper inneholder 97 kcal HI Anonymous poster hash: 6e687...99d Hvilken er det da?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Nutrilettbarene inneholder da over 200 kcal?Niks, den jeg kjøper inneholder 97 kcal HI Anonymous poster hash: 6e687...99d Hvilken er det da? Den heter Nutrilette Chocolate Crisp HI Anonymous poster hash: 6e687...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå