Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Får bare bot sant? Anonymous poster hash: 94396...a65
anonymemammaen Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 ....spør du om inne på et forum for gravide😃
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Du vil bli overrasket over hvor mange ressurssterke mødre(ikke gravide da) og fedre som tar seg en joint i ny og ne. Anonymous poster hash: 94396...a65
skjotta Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Du vil bli overrasket over hvor mange ressurssterke mødre(ikke gravide da) og fedre som tar seg en joint i ny og ne. Anonymous poster hash: 94396...a65 sorry, men ordene "ressurssterk" og "joint" burde ikke brukes sammen. Som forelder er man ikke ressurssterk dersom man må bryte loven "i ny og ne" for personlig nytelse.
Fru vims Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Du vil bli overrasket over hvor mange ressurssterke mødre(ikke gravide da) og fedre som tar seg en joint i ny og ne. Anonymous poster hash: 94396...a65 sorry, men ordene "ressurssterk" og "joint" burde ikke brukes sammen. Som forelder er man ikke ressurssterk dersom man må bryte loven "i ny og ne" for personlig nytelse. Enig.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Du kan godt være ressurssterk fordi om. Jeg er helt imot hasjrøyking, men må ikke blande begrepene. Mange ressursterke familier hvor en eller flere bruker narkotiske midler. Men man kan jo kalle de svak på andre måter Anonymous poster hash: 10b3c...c55
Fru vims Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Du kan godt være ressurssterk fordi om. Jeg er helt imot hasjrøyking, men må ikke blande begrepene. Mange ressursterke familier hvor en eller flere bruker narkotiske midler. Men man kan jo kalle de svak på andre måter Anonymous poster hash: 10b3c...c55 Da er man kanskje resursterk på penger, men mangler noen andre resurser.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Nye rutiner gjør at det veldig ofte sendes melding til barnevernet. Altså at politiet leverer bekymringsmelding. Flere og flere politidistrikt gjør dette. Anonymous poster hash: 657c4...96a
skjotta Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Du kan godt være ressurssterk fordi om. Jeg er helt imot hasjrøyking, men må ikke blande begrepene. Mange ressursterke familier hvor en eller flere bruker narkotiske midler. Men man kan jo kalle de svak på andre måter Anonymous poster hash: 10b3c...c55 ikke som forelder. En ressurssterk forelder setter alltid barna først. f.eks. min far er nordsjø arbeider, tjener opp mot en million i året, er godt likt og engasjert i mye. Han er også periodedranker. (Edru på jobb) Han er ressurssterk når det kommer til penger, materielle goder, bereist og har mange kontakter men som far og nå bestefar er han utrolig ressurssvak. Han kan ikke passe ungene mine, sliter med å få ett godt forhold til dem, jeg stoler rett og slett ikke på ham... hvordan kan en mann jeg ikke stoler på være ressurssterk?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Uansett om man evt. "bare" får en bot, så er det en straff. Ikke helt ny, denne, men den sier likevel noe om straffenivået. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3084119.ece#.UxXbi_l5Nps Anonymous poster hash: 01c91...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå