Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 vi har et høyglans kjøkkenfronter (ca sånn som disse,første bildet: http://jke-design.no/cases/luksus-i-like-linjer-i-sandnes) som var nyopppusset da vi flyttet inn. Greit nok det,for vi bor i et funkishus,så kjøkkenet passer til huset. Problemet er at det er ikke noe i sprutsonen over vasken,og denne veggen er ca 2 meter. Hva hadde du valgt, noe med glans (glassfliser,glass) eller noe med en helt annen finish?(fliser,betong, etc) Jeg vet jo ikke hva som finnes i markedet,men jeg er usikker på om jeg skal velge noe høyglans eller noe med en helt annen tekstur. Stilen ellers er malt brukte møbler,litt industrilamper, farger og helt hvite matte vegger over alt (åpen løsning) Hva hadde du valgt tror du? Takk for svar! Anonymous poster hash: 4e6a2...7c1
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 vi har et høyglans kjøkkenfronter (ca sånn som disse,første bildet: http://jke-design.no/cases/luksus-i-like-linjer-i-sandnes) som var nyopppusset da vi flyttet inn. Greit nok det,for vi bor i et funkishus,så kjøkkenet passer til huset. Problemet er at det er ikke noe i sprutsonen over vasken,og denne veggen er ca 2 meter. Hva hadde du valgt, noe med glans (glassfliser,glass) eller noe med en helt annen finish?(fliser,betong, etc) Jeg vet jo ikke hva som finnes i markedet,men jeg er usikker på om jeg skal velge noe høyglans eller noe med en helt annen tekstur. Stilen ellers er malt brukte møbler,litt industrilamper, farger og helt hvite matte vegger over alt (åpen løsning) Hva hadde du valgt tror du? Takk for svar! Anonymous poster hash: 4e6a2...7c1 Ser at linken ikke virker,men jeg finner ikke noe annet bilde. Iallefall, skapdørene er høyglanset hvite. HI Anonymous poster hash: 4e6a2...7c1
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 ingen? HI Anonymous poster hash: 4e6a2...7c1
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Fibo tresbo har noen fine kjøkken plater i børstet aluminium, syns det passer fint mot høyglans :-) Anonymous poster hash: 92f35...dad
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Fibo tresbo har noen fine kjøkken plater i børstet aluminium, syns det passer fint mot høyglans :-) Anonymous poster hash: 92f35...dad takk for tipset! HI Anonymous poster hash: 4e6a2...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå