shewolf Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Noe vi burde/ikke burde gjøre? Mat vi burde prøve? Steder vi burde shoppe? Finnes det forresten normalstørrelse på klær der nede? Jeg er vel M/L i Norge litt ettersom.. kan jeg få kjøpt klær der også, eller er alt xl=xxs? Er det noe spesielt jeg burde shoppe der som jeg sparer mye på? Noe vi burde oppleve? Reiser uten barn. Tusen tusen takk til alle som gidder å skrive, om så bare littebitt.
MrsMilla Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Noe vi burde/ikke burde gjøre? Mat vi burde prøve? Steder vi burde shoppe? Finnes det forresten normalstørrelse på klær der nede? Jeg er vel M/L i Norge litt ettersom.. kan jeg få kjøpt klær der også, eller er alt xl=xxs? Er det noe spesielt jeg burde shoppe der som jeg sparer mye på? Noe vi burde oppleve? Reiser uten barn. Tusen tusen takk til alle som gidder å skrive, om så bare littebitt. Reise litt rundt, se litt forskjellig kanskje? Ville anbefalt å ta litt båt - og se eksempelvis ko phi phi. Snorkling/dykking er jo også helt herlig. Fruktshakene kunne jeg levd på evig tror jeg, og jeg ville konsekvent ha leid bungalower på stranden da det er rene paradiset. Det meste er temmelig billig, og å få skreddersydd klær er jo en klassiker. Kjøpte meg thai-bukse en av de første dagene, den er super å kombinere med bikini, lett å dra opp over knærne mtp strand/vann og behagelig å gå med. Lurt å komme seg litt unna de verste turistplassene mtp økonomi og fred&ro.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 JEg har også vært på tanken til Thailand, men min mann vil ikke ta eller gi barna noen flere vaksiner. Noen sier vi kan reise helt trygt uten mens andre sier vi da må glemme thailand. Hva har dere fått anbefalt? Anonymous poster hash: e6ba6...645
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Thailand er fantastisk, maten, menneskene, pannekakene.... det er bare å nyte:) ikke all verdens å shoppe, og til og med jeg som er str S har akseptert at jeg er very big der så det er bare sånn det er. Anonymous poster hash: ebd51...f53
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Thailand er fantastisk, maten, menneskene, pannekakene.... det er bare å nyte:) ikke all verdens å shoppe, og til og med jeg som er str S har akseptert at jeg er very big der så det er bare sånn det er. Anonymous poster hash: ebd51...f53 Nå så jeg at du spurte om mat, jeg elsker pad thai med scampi, tom kha gai, paneng curry, kylling med hvitløk og hel pepper jeg ikke husker hva heter, og pannekaker med banan. Generelt er maten kjempegod:) Anonymous poster hash: ebd51...f53
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Da er det bare å glede seg. Jeg ville tatt båt til railey, det går lomgtailbåter dit hele tiden. En paradisisk Strand, fin for barn. Der kan man klatre også hvis du er av den sporty typen. Og ta båt til masse småøyer i skjærgården, kjempefint og thaiene er superbarnevennlige og hjelper til med alle pakkenelliker så dere kommer dere trygt ombord. Evt ta speedbåt til Phi Phi. Det er kjempefint der selv om det er en turistmagnet. Smak på masse forskjellig mat. Den nbste maten er den du får kjøpt på gata. De kjøper inn råvarer hver dag, så den maten er fersk. Dra på spa, ta thaimassasje, len dere tilbake og nyt livet. Shoppingen er ikke allverden, etter min mening, mye jalla-kopier. Dra heller inn til Krabi-by, gå på matmarkedet og nyt smaker og luktene. Anonymous poster hash: d2d01...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå