Gå til innhold

Føler meg frekk :/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Avlyste barseltreff for vår del i dag pga jeg er uten bil denne uken og orket ikke å gå litt over 1 time med vogn i denne kulden for å komme frem til der vi skulle være. Vi skulle møtes å gå tur der også, så hadde blitt veldig lenge ute. Lillegutt er forkjølet og hoster også, så ville helst kjørt, men sa ikke noe om forkjølelsen da. 

 

Tenkte jo når jeg la meg at vi kunne jo tatt buss, men har ikke tatt buss på 8 år så vet ikke når de går eller om det hadde passet med klokkeslettet vi skulle vært der og når babyen skulle hatt mat osv. Han er bare 3 mnd. 

 

Hun ene skrev liksom at det faktisk var meldt litt sol, så da følte jeg at det var dårlig av meg å ikke komme for jeg var uten bil. Fikk omgangsyke i natt så hadde jo måtte avlyst uansett, men det kunne jeg jo ikke vite. 

 

Hadde dere forstått dette? Hadde veldig lyst å gå da, og vil være med neste gang da jeg ikke har så mange venner som er hjemme med baby for tiden så blir fort ensomt. 



Anonymous poster hash: 547f2...8e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke brydd meg om du avlyste eller ei. Man avlyser av forskjellige grunner, og bare det å ikke ha lyst, er en god nok grunn til å avlyse i dette tilfellet, synes jeg. Nå var din grunn enda bedre enn det, da. 



Anonymous poster hash: 5cb4f...7ec
Skrevet

Ikke tenk på det :) Man avlyser for at det ikke passer. Du bestemte at det ikke passet av flere grunner og det må de bare akseptere.

 

Jeg hadde forstått det og ikke tenkt på det.

Skrevet

 

Avlyste barseltreff for vår del i dag pga jeg er uten bil denne uken og orket ikke å gå litt over 1 time med vogn i denne kulden for å komme frem til der vi skulle være. Vi skulle møtes å gå tur der også, så hadde blitt veldig lenge ute. Lillegutt er forkjølet og hoster også, så ville helst kjørt, men sa ikke noe om forkjølelsen da. 

 

Tenkte jo når jeg la meg at vi kunne jo tatt buss, men har ikke tatt buss på 8 år så vet ikke når de går eller om det hadde passet med klokkeslettet vi skulle vært der og når babyen skulle hatt mat osv. Han er bare 3 mnd. 

 

Hun ene skrev liksom at det faktisk var meldt litt sol, så da følte jeg at det var dårlig av meg å ikke komme for jeg var uten bil. Fikk omgangsyke i natt så hadde jo måtte avlyst uansett, men det kunne jeg jo ikke vite. 

 

Hadde dere forstått dette? Hadde veldig lyst å gå da, og vil være med neste gang da jeg ikke har så mange venner som er hjemme med baby for tiden så blir fort ensomt. 

 

Anonymous poster hash: 547f2...8e8

 

Det at enkelte blir sure fordi andre avlyser et barseltreff, tenker jeg sier mest om de selv. Når det er en gruppe som skal treffes, så må det jo tas høyde for at det ikke passer for alle. Barnslig å bli irritert for noe sånt synes jeg.

Skrevet

sånn er det å få barn,man gjør det som man tror er best for sitt eget barn. så om man føler at det ikke er til det beste å dra,så avlyser man.

ikke tenk på det,så blir du med neste gang istedet!



Anonymous poster hash: f8481...5d8
Skrevet

Ikke frekt i det hele tatt. Jeg avlyste ofte pga at jeg hadde sovet lite om natta. O barselgrupper bør det være høyde for det meste, synes jeg.

 

Anonymous poster hash: 9af54...029

Skrevet

Ikke frekt, men håper det er en tankevekker for deg at du blir så hjelpeløs uten bil. Sjekk ut bussrutene og la bilen stå en stund, så får du se at man ikke er handikappet uten bil. Det går an å leve uten:)

 

Anonymous poster hash: d1c96...ad2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...