Gå til innhold

Hvordan er mammaen til Nicholas da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig på hva slags assosiasjoner som følger med det navnet:-)

 

Anonymous poster hash: 97e05...6f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har måne, ser litt dopet ut, og snakker slepende og monotont. Jeg forbinder navnet med Nicholas Cage. 



Anonymous poster hash: 64fff...fd0
Skrevet

Dårlig med barneoppdragelse :P

Har en som heter det i småen sin barnehage å han er hele tiden stygg med mitt barn og følger etter han :S



Anonymous poster hash: 6ddf9...c6c
Skrevet

 

Hun har måne, ser litt dopet ut, og snakker slepende og monotont. Jeg forbinder navnet med Nicholas Cage.

 

Anonymous poster hash: 64fff...fd0

Haha, så da tenker du at mammaen til Nicholas Cage ser akkurat ut som ham. Ok😄

 

Anonymous poster hash: 97e05...6f4

Skrevet

 

Dårlig med barneoppdragelse :P

Har en som heter det i småen sin barnehage å han er hele tiden stygg med mitt barn og følger etter han :S

 

Anonymous poster hash: 6ddf9...c6c

Huff da, det skjønner jeg godt. Min Nicholas er heldigvis god, hjelpsom og snill og har mange fine kompiser.

 

Anonymous poster hash: 97e05...6f4

Skrevet (endret)

http://touch.oblad.no/nyheter/alenemoren-pia-suzanne-orning-22-fra-drobak-pa-unge-modre-1.7774277

 

Jeg tenker på denne mammaen her, hun var med i unge mødre å er mamma til Nicolas som har cp. Jeg forbinder derfor navnet med henne. En mamma jeg beundrer, med stor stå på vilje, tøff, viljesterk og en stor ressurs. Ikke minst en god mamma som tar utfordringene på strak arm.

Endret av FrkKværner
Skrevet

http://touch.oblad.no/nyheter/alenemoren-pia-suzanne-orning-22-fra-drobak-pa-unge-modre-1.7774277

 

Jeg tenker på denne mammaen her, hun var med i unge mødre å er mamma til Nicolas med cp. Jeg forbinder derfor navnet med henne. En mamma jeg beundrer, med stor stå på vilje, tøff, viljesterk og en stor ressurs. Ikke minst en god mamma som tar utfordringene på strak arm.

Samme her :)

 

Anonymous poster hash: 515f0...262

Skrevet

http://touch.oblad.no/nyheter/alenemoren-pia-suzanne-orning-22-fra-drobak-pa-unge-modre-1.7774277

 

Jeg tenker på denne mammaen her, hun var med i unge mødre å er mamma til Nicolas som har cp. Jeg forbinder derfor navnet med henne. En mamma jeg beundrer, med stor stå på vilje, tøff, viljesterk og en stor ressurs. Ikke minst en god mamma som tar utfordringene på strak arm.

Det samme tenker jeg, flott mamma.

 

Anonymous poster hash: fd463...3b3

Skrevet

 

http://touch.oblad.no/nyheter/alenemoren-pia-suzanne-orning-22-fra-drobak-pa-unge-modre-1.7774277

 

Jeg tenker på denne mammaen her, hun var med i unge mødre å er mamma til Nicolas som har cp. Jeg forbinder derfor navnet med henne. En mamma jeg beundrer, med stor stå på vilje, tøff, viljesterk og en stor ressurs. Ikke minst en god mamma som tar utfordringene på strak arm.

Det samme tenker jeg, flott mamma.

 

Anonymous poster hash: fd463...3b3

Her går assosiasjonene fra dårlig oppdrager til supermamma:-) håper jeg kan måle meg mer med sist- enn førstnevnte. Litt morsomt m sånne uhøytidelige "undersøkelser", en typisk Nicholas-mamma kan tydeligvis være så mangt, og det var jo ikke så overraskende:-)

 

Anonymous poster hash: 97e05...6f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...