Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Nysgjerrig på hva slags assosiasjoner som følger med det navnet:-) Anonymous poster hash: 97e05...6f4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Hun har måne, ser litt dopet ut, og snakker slepende og monotont. Jeg forbinder navnet med Nicholas Cage. Anonymous poster hash: 64fff...fd0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Dårlig med barneoppdragelse Har en som heter det i småen sin barnehage å han er hele tiden stygg med mitt barn og følger etter han :S Anonymous poster hash: 6ddf9...c6c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Hun har måne, ser litt dopet ut, og snakker slepende og monotont. Jeg forbinder navnet med Nicholas Cage. Anonymous poster hash: 64fff...fd0 Haha, så da tenker du at mammaen til Nicholas Cage ser akkurat ut som ham. Ok😄 Anonymous poster hash: 97e05...6f4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Dårlig med barneoppdragelse Har en som heter det i småen sin barnehage å han er hele tiden stygg med mitt barn og følger etter han :S Anonymous poster hash: 6ddf9...c6c Huff da, det skjønner jeg godt. Min Nicholas er heldigvis god, hjelpsom og snill og har mange fine kompiser. Anonymous poster hash: 97e05...6f4
FrkKværner Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 (endret) http://touch.oblad.no/nyheter/alenemoren-pia-suzanne-orning-22-fra-drobak-pa-unge-modre-1.7774277 Jeg tenker på denne mammaen her, hun var med i unge mødre å er mamma til Nicolas som har cp. Jeg forbinder derfor navnet med henne. En mamma jeg beundrer, med stor stå på vilje, tøff, viljesterk og en stor ressurs. Ikke minst en god mamma som tar utfordringene på strak arm. Endret 4. mars 2014 av FrkKværner
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 http://touch.oblad.no/nyheter/alenemoren-pia-suzanne-orning-22-fra-drobak-pa-unge-modre-1.7774277 Jeg tenker på denne mammaen her, hun var med i unge mødre å er mamma til Nicolas med cp. Jeg forbinder derfor navnet med henne. En mamma jeg beundrer, med stor stå på vilje, tøff, viljesterk og en stor ressurs. Ikke minst en god mamma som tar utfordringene på strak arm. Samme her Anonymous poster hash: 515f0...262
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 http://touch.oblad.no/nyheter/alenemoren-pia-suzanne-orning-22-fra-drobak-pa-unge-modre-1.7774277 Jeg tenker på denne mammaen her, hun var med i unge mødre å er mamma til Nicolas som har cp. Jeg forbinder derfor navnet med henne. En mamma jeg beundrer, med stor stå på vilje, tøff, viljesterk og en stor ressurs. Ikke minst en god mamma som tar utfordringene på strak arm. Det samme tenker jeg, flott mamma. Anonymous poster hash: fd463...3b3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 http://touch.oblad.no/nyheter/alenemoren-pia-suzanne-orning-22-fra-drobak-pa-unge-modre-1.7774277 Jeg tenker på denne mammaen her, hun var med i unge mødre å er mamma til Nicolas som har cp. Jeg forbinder derfor navnet med henne. En mamma jeg beundrer, med stor stå på vilje, tøff, viljesterk og en stor ressurs. Ikke minst en god mamma som tar utfordringene på strak arm. Det samme tenker jeg, flott mamma. Anonymous poster hash: fd463...3b3 Her går assosiasjonene fra dårlig oppdrager til supermamma:-) håper jeg kan måle meg mer med sist- enn førstnevnte. Litt morsomt m sånne uhøytidelige "undersøkelser", en typisk Nicholas-mamma kan tydeligvis være så mangt, og det var jo ikke så overraskende:-) Anonymous poster hash: 97e05...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå