Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har hatt kontakt med en flott mann - mest på snap Vi har møttes en gang pga sex, jeg vil gjerne igjen De siste dagene har jeg ikke hørt så mye Før i dag.. Da sendte han bilde av seg og 'var det nok med bare en kveld' 1 minutt etterpå sendte han ny 'ups ble feil, skulle til en kompis ang spill' Nå lurer jeg på hva han egentlig vil Var det en baktanke? Eller var det feil?? Anonymous poster hash: 993de...951
Virginia. Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 (endret) Jeg har hatt kontakt med en flott mann - mest på snap Vi har møttes en gang pga sex, jeg vil gjerne igjen De siste dagene har jeg ikke hørt så mye Før i dag.. Da sendte han bilde av seg og 'var det nok med bare en kveld' 1 minutt etterpå sendte han ny 'ups ble feil, skulle til en kompis ang spill' Nå lurer jeg på hva han egentlig vil Var det en baktanke? Eller var det feil?? Anonymous poster hash: 993de...951 Den var nok sendt rett, men så angret han på at han avslørte at han venter på initiativ fra deg . Du må si at du vil igjen, det høres ikke ut som om han har forstått det. Endret 4. mars 2014 av Ibsenfrue
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Jeg sendte tilbake : "så du vil ikke treffe meg igjen altså" Fikk svar : "Hehe har ikke sagt det" Så vet ikke jeg Hehe Hi Anonymous poster hash: 993de...951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå