Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har en kamerat som har jobbet en stund i utlandet. Nå er kontrakten hans slutt og han har ikke ny jobb. Pga det har han ikke råd til å komme hjem fordi han ikke kan leie leilighet mens han søker ny jobb her hjemme. Jeg bor alene med et barn på 2 år. Skal jeg la han bo sammen med oss mens han søker jobb? Vi er IKKE kjærester. Vil gjerne hjelpe ham (han har hjulpet meg med mye), men er litt redd for om dette er bra for barnet mitt. I tvil... Anonymous poster hash: 19c53...71b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Tror ikke det burde være noe problem for barnet, men har han ingen penger slik at han kan leie noe selv? Det hadde gjort meg betenkt. Har han ikke begynt å søke jobber før kontrakten gikk ut? Vær forsiktig så du ikke blir sittende med en blakk leieboer som slår seg til ro med at det er kjekt å bo gratis og snylte på mat ol. Anonymous poster hash: e17c9...b54
NormaJean Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Med klare regler og en kontrakt så burde det vel være greit? Jeg har hatt min søster boende her i en periode. Jeg ville ikke ha leie, men hun kjøpte inn mat og litt øl;) og så vasket hun litt og passet ungene (ikke ofte)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Det blir jo litt som å ta inn en leieboer. Jeg har gjort det og det fungerte fint. Jeg håper for din del at det er en person du kjenner godt og som dy vet at du kan stole på. Anonymous poster hash: b0327...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå