Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 jeg er så vannvittig slapp. Orker ingenting og vil bare være hjemme. Jeg føler meg rett og slett svak, svimmel, blek som et laken og sjaber Fallhøyden er stor for vanligvis er jeg litt "Duracellkanin" med masse overskudd. Jeg er på dag 4 av Penicillinkuren og er mer eller mindre symptomfri (litt tett og uggen i halsen, bare). Legen sa jeg burde holde på i minst fem dager. Kan det være penicillinen som gjør at jeg er så slapp eller må jeg bare innfinne meg med at jeg fortsatt er litt syk? Noen som har tips eller forslag til huskur som som kan hjelpe. Jeg tenker at rødbetsaft kan være bra, men jeg orker ikke dra i butikken i dag Blarg! Anonymous poster hash: 1031a...a91
MammantilNurket Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Denne skulle ikke bli anonym - rare greier :S
MammantilNurket Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 (endret) Jeg tillater meg å dytte litt. Ligger fortsatt i nattkjole på sofaen. Har ikke sminket meg, børstet håret eller spist frokost. Blarg! Endret 4. mars 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Jeg ender alltid med løs mage når jeg tar pencelin og da blir kroppe slakk. Anonymous poster hash: d4685...df3
MammantilNurket Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Penicillinen har heldigvis ikke slått seg på magen, men kroppen "virker ikke"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå