Gå til innhold

Mormor maser om et navn til babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter en gutt i april og mormor har nå i ca to mnd allerede mast om et navn til gutten. Det er et navn hun har lagt til elsk, som også blir oppkalling på morfars side. Jeg er i ferd med å bli halleluja SPRØ! Navnet var i utgangspunktet på lista med ca 10 navn, men jeg holder nå på å få navnet i vrangstrupen.

Jeg har sagt til henne at hun må slutte å bruke navnet før jeg får det i vrangstrupen, men da ler hun bare :(

Hva gjør man da?

Anonymous poster hash: 7d733...623

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier at dere har valgt et annet og at det er hemmelig til fødselen er overstått og så sier du at navnet hun ønsket dessverre ble valgt vekk fordi du ble lei av det og fikk det i vrangstrupen. Eller så tar du en prat md henne igjen og ber på forhånd om at hun må gi seg med å le og høre etter på det du sier. Eller bare velg et annet navn. Ikke kjekt å få navn i vrangstrupen!

Anonymous poster hash: 1e407...21e

Skrevet

Fortell at de har bestemt dykk for Balthazar.

Skrevet

Haha. De er så dumme. Skjønner de ikke at hvis de gnåler og gnåler om ett navn blir det IKKE det.

Jeg skal bestemme navn selv, sammen med mannen og prøver noen prakke på oss ett blir vi vanskelige.

Lurt å bare holde kjeft. ;-)

Anonymous poster hash: 9ab85...da5

Skrevet

Jeg blir så overrasket over at folk ikke skjønner at å velge navn er så personlig at man ikke bør uttale seg bortsett fra på direkte spørsmål!

Min mor begynte å kalle baby i magen for det navnet hun likte :o kan love at det ble en rimelig rask slutt på det. Det er faktisk skikkelig ufint gjort altså.

Og jo mer noen maser, jo mindre lyst får man jo til å høre etter. Jeg er ihvertfall mye lik et barn akkurat der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...