Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Vet at det er litt delte meninger rundt dette, men det som taler for er: - står ikke i innkallelse at man ikke skal (som jeg ser noen sier at det gjør i deres) - hun er åtte år, rolig og moden for alder (ser at ett argument er at barna blir urolige eller bråker) - hun hadde blitt utrolig glad for å få være med, og det kunne vært en fin mulighet til å få knytte noen tidlige bånd til sin søster eller bror - vi har hatt ul i uke 6 og 12 der alt så fint ut Ville dere gjort det? Anonymous poster hash: cfd47...739
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Nei. Det er en del tilstander som først kan avdekkes i uke 18-22, det er også derfor den ordinære UL'en er lagt til de ukene. I tillegg har man ingen garantier selv om alt så fint ut ett par mnd før. Anonymous poster hash: f28be...4f0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Om jeg ikke hadde annet valg så måtte jeg jo, men ikke om det hadde vært frivillig. Anonymous poster hash: 86567...f80
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Hadde med eldste som da var 2,5 år. Ingen problem Anonymous poster hash: ab9f0...9b9
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Jeg var i lignende situasjon. Jeg hadde vært på ul i både uke 8 og uke 12 hbor alt ble nøye gransket (privat ul) og så veldig bra ut. Tok likevel ikke med 7åringen på oul. Man vet aldri, pluss at det ikke er så lett å tyde bildene på den tiden man er der. Jeg tok i stede en privat ul i uke 28 i 3D. Da var 7-åringen med og vi fikk virkelig sett babyen skikkelig :-) Anonymous poster hash: 13d0d...d71
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Takk for tilbakemeldinger! Det tilbys ikke privat ul noen steder i nærheten, så oul (som faktisk er 3D) er siste sjanse. Kunne det være en mulighet at hun ventet på gangen med en bok e.l. til vi fikk sjekket at alt er ok? Anonymous poster hash: cfd47...739
scarecrow2011 Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Ikke sikkert det er tid til visning etter alt er sjekket, det er somregel kø og flere etter deg. Det er en medisinsk undersøkelse, ikke underholdning.
skinnfilla Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Vi hadde med storesøster, hun var 4. Hadde hatt 3 ul tidligere, så alt var greit. Lurer på om ikke det var så seint som uke 20-21. Jeg var inne i uke 17 alene ,husker jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Ikke sikkert det er tid til visning etter alt er sjekket, det er somregel kø og flere etter deg. Det er en medisinsk undersøkelse, ikke underholdning. Hehe, tenkte den ville komme (har sett det sitatet flere steder nå som jeg har forsøkt å sette meg inn i hvorvidt hun kan være med eller ikke). Joda, jeg er fullt klar over at det er en medisinsk undersøkelse; likevel synes jeg det må være lov til å glede seg over underholdningen når avvik eventuelt er utelukket. Det tror jeg de fleste gjør! Om det blir tid til å la henne også se, det er en annen sak. Anonymous poster hash: cfd47...739
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå