Gå til innhold

Reisetrille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe vitsi å kjøpe reisetrille hvis man har sportsvogn? De kan vel ikke legges ned, hvilken aldersgruppe er målgruppen?

Har Emmaljunga city cross, kunne tenkt meg noe lettere og mindre enkelte ganger. Men er det noe vits? Er de gode og så videre..

Anonymous poster hash: c66fe...656

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen triller kan legges ned.

Anonymous poster hash: 2a4da...541

Skrevet

Poenget med trille er jo ikke å kunne legge de ned.. Men å slippe å ta med de store (og ofte varme) vognene på ferier, helgeturer, kjøpesentere etc.. Legges helt ned kan vel de aller, aller fleste vogner i dag. 

Anonymous poster hash: ad0d4...513
Skrevet

Ok :) tenkte på en sånn etterhvert, på helgetur. Skal på helgetur med svær og tung sportsvogn snart.

Skrevet

Finnes et stort utvalg reisetriller i forskjellige utførelser og svært mange av de kan legges flatt.

I mange land har de ikke andre vogner enn den typen vi kaller reisetriller her og der bruker de vognen fra nyfødt uten problem.

Anonymous poster hash: 84586...3d7
Skrevet

Da jeg kjøpte en trille av merket carena, som kan legges nesten flatt, så var det et utenlandsk par som kjøpte samme til sitt barn...gutten var vel rundt 6 måneder. Den tar litt større plass endel andre, men jeg synes det er greit at ryggen kan legges ned.

Anonymous poster hash: 11c26...4a3

Skrevet

Har du sett på Baby jogger city mini, f.eks? Baby Jogger har mange vogner som tar veldig lite plass sammenslått, og er ikke største vognene oppslåtte heller.

Anonymous poster hash: f3265...7ac
Skrevet

Takk for tips. Ja, så litt på baby jogger. Kan den legges ned? Hadde óg vært kjekt med en sånn en om sommeren, når man bare skal trille en liten tur, sommervogn liksom.. :)

Skrevet

Vi kjøpte carena easy til 1000 kr,og aldri har jeg brukt 1000 kr på noe så fornuftig! Vi har brukt den kjempemye!! Kjøpte den for 7 år siden og den lever ennå! Litt skranten i kantene,rust og forskjellig,men funker som den skal.

Den har vært ute og reist på cirka 30 flyreiser (tur-retur) og det eneste vi har puttet den inn i var en sånn plastikkpose man får på flyplassene,har aldri hatt sånn prampak.

den viktigste grunnen til at vi kjøpte den til storebror som da var 6 mnd,var nettopp av den grunn at ryggen kunne legges helt ned slik at han sov god i den,samt at det var stor plass under den samt den var lett å legge sammen, kompakt og ei lett vogn.

http://www.klikk.no/multimedia/archive/00518/carena_easy_153_jpg_518538b.jpg

Sånn ser den ut i dag. Vi kjøpte vår i 2007,så de har vel modifisert den litt nå,men som sagt,veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: 79256...add
Skrevet

Carena er en helt forferdelig vogn å trille. Lett og enkel ja, men om du kjenner på forskjellen ifht baby jobber f.eks. Så er det en annen verden! Jeg solgte min Carena Easy på dagen da jeg oppdaget city mini gt. Den er bittelite, veier ingenting og er den enkleste vognen å slå sammen på markedet. 

Anonymous poster hash: ad0d4...513
Skrevet

Takk for tips. Ja, så litt på baby jogger. Kan den legges ned? Hadde óg vært kjekt med en sånn en om sommeren, når man bare skal trille en liten tur, sommervogn liksom.. :)

Den blir så og si flat når den legges sammen. Her er en video av den typen jeg nettopp har bestilt meg; 

. Videoen var litt lang, men uti der ser du når hun legger den sammen, og du ser hvor stor den blir sammenlagt.

Anonymous poster hash: f3265...7ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...