Gå til innhold

Hvor lenge lar dere barnet sitte i bilstol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært nøye på at barnet ikke skal sitte for lenge...

Nå er hun 8 mnd og sitter selv i stol rundt bord ol.

Hun sovner alltid ifbm levering av storebror i barnehagen, og jeg har alltid lagt henne over i seng da vi kommer hjem!

Da våkner hun stort sett og sovner ikke igjen før etter 2-3t. (Selv etter bare 5 min med søvn)

Når hun ikke er med på levering sover hun 1-2t på denne duppen rundt kl 9

Er sikkert fler i samme situasjon her, hva gjør dere? Lar dere dem sitte i bilstolen og sove da dere kommer hjem igjen?

Anonymous poster hash: 4c123...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VIlle ikke tatt henne ut av bilstolen, hun er jo 8 mndr og tåler det fint.

Anonymous poster hash: c8244...746
Skrevet

Synes du det er godt å sitte og sove i to timer?

Anonymous poster hash: e4f67...4df

Skrevet

Har med vogn. Så når vi kommer hjem kan jeg legge han i vogna fra bilen pg da sovner han og sover et par timer. 8 mnd

Anonymous poster hash: 74cd4...18d

Skrevet

Hun sover ikke 2t i bilstolen, kanskje 3kvarter/1t de gangene jeg har prøvd! Og da vipper jeg opp stolen med noen bøker under, så ligger mer bakover!

Jeg tenker at noe søvn er bedre enn ingen......

HI

Skrevet

Vi har alltid passet på at hun ikke ble sittende lenge, tok pauser på lengre turer osv, men har sett det litt an og ikke vært helt hysteriske. Hvis hun sov godt og hadde det bra og det var 15 min til vi var fremme så stoppet vi ikke for å ta pause, så det gikk ikke etter stoppeklokke akkurat. Hun våknet bestandig hvis vi bar setet inn, så det ble aldri til at hun satt lenge i det uansett.

Skrevet

8 mnd? Ingen grunn til å tenke på det da.. Ligger hun ubehagelig våkner hun! Det er jo kjempebehagelig for dem å sove i bilstolen, så godt polstret de er. Anbefalingen om kort tid i stol er jo for de aller minste som ikke skal sitte så mye. 

Anonymous poster hash: 8783f...017
Skrevet

Det går veldg fint å la henne sitte der den tiden.

Anonymous poster hash: 46f10...5af

Skrevet

Takk for svar :)

Da skal jeg prøve det noen dager fremover! Kanskje det blir bedre på natta da også... Noen netter er litt mer urolige enn andre! Kan kanskje ha noe med hvordan den søvna fra morgenen blir! For dersom det bare blir en 5minutter blir siste dagsovinga sein!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...