Gå til innhold

Dere som er i permisjon med baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser dagene deres ut?

Og hvor gammel er babyen?

Har ei på 4,5 mnd og må innrømme at dagene blir stusselige. Ingen venner som er i permisjon eller hjemme på dagtid og barselgruppe ble det heller ikke denne gang. Ellers er det lite mor-barn aktiviteter her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt stusselig her også. Har riktignok en liten barselgruppe, og går på babysang en gang i uka, men bortsett fra det er det mest meg og jenta mi hjemme..

Anonymous poster hash: 4f613...b4b

Skrevet

Åja, jenta er 5,5 mnd :)

Anonymous poster hash: 4f613...b4b

Gjest flykræsj
Skrevet

Baby er 11 uker gammel. Dagene går med til kose m baby, husarbeid, gå trilleturer. Har et par venninner i perm, og treffer dem innimellom. Ellers er jeg på mammayoga m bebis en gang i uka. Har en gutt på 3 fra før som går i bhg, så nyter litt rolige dager. På kvelden når hun har lagt seg tar jeg meg ofte en joggetur eller leser bok. Koser meg mye mer denne permisjonen. Med førstemann syntes jeg ofte det var litt stusselig. Sikkert fordi vi bodde et sted hvor jeg ikke kjente så mange

Skrevet

Jeg er i perm enda, så det er bare å sifra! ;)

Skrevet

Min er 8 mnd. Har igjen 2 mnd av permisjonen. Treffer venninner. Besøker oldeforeldre på dagtid. Drar til byen . Koser meg hjemme. Gjør litt husarbeid ( lei av det nå da:p)

Anonymous poster hash: 8aad3...248

Skrevet

Min er 8 mnd. Har igjen 2 mnd av permisjonen. Treffer venninner. Besøker oldeforeldre på dagtid. Drar til byen . Koser meg hjemme. Gjør litt husarbeid ( lei av det nå da:p) trener på dagtid en dag i uka da er han på barnepass.

Skrevet

Snuppa er litt over 5 måneder.

Vi går på babysvømming hver fredag. Kafé på dagtid med andre venner og kjente enten med eller uten baby så ofte vi kan, ca 2 ganger i uken.

Vi er heldige for pappan jobber på sjøen så han er mye hjemme(men selvfølgelig da også borte i 2hele uker)

Jeg prøver å trille langturer når det ikke regner eller snør. 1-2 timer.

Så reiser vi på overnattingsbesøk til bestemor som har pensjonert seg, det er veldig stas :)

Vi var på ett barseltreff men det var ikke noe for meg.

Ellers koser vi med lille snupp så mye vi bare kan, tiden går altfor fort :(

Veldig synd det ikke finnes noen aktiviteter for mor og barn der du bor! :( bor du langt unna Oslo eller en annen storby? Tenkte på melde seg på evt en aktivitet der, f eks en gang i uken eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...