Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Er litt overt halvveis i svangerskapet, og er kjempetrøtt og sliten om dagen. Tenkte at det er jo tiden hvor mange ofte får jernmangel. Har slitt med forstoppelse, så er veldig skeptisk til jerntabletter. Men så biopharma flytende jernekstrakt på butikken idag, og på pakken står det at den normalt ikke gir fordøyelsesproblemer og treg mage. Noen som har prøvd denne, med erfaringer? Anonymous poster hash: 57278...7cb
MarshOfDecay Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Brukte den nylig, og fikk ikke treg mage. Ble bedt om å bruke den av legen nettopp fordi den er så skånsom for magen
Tordensky Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Jeg tåler ingen jerntabletter jeg har prøvd, selv de som apoteket "garanterer" at er mild for magen. Men tar Floradix flytende jern fast nå og det går helt fint. Men den er plantebasert, så sjekk først om den kan tas av gravide (har ikke pakningsvedlegget her) og at du ikke er allergisk mot noe oppi der (mamma har kraftig pollenallergi og reagerte på den pga noe av innholdet...)
Nettisen:) Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Jeg fikk ikke problemer med floradix flytende ihvertfall. Og tabletter gir full stopp på meg og. Legen anbefalte mikstur for magens skyld. Var i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Flytende jern ødelegger tennene totalt! Anonymous poster hash: d3565...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå