Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Mannen min glemte og gå i butikken på vei hjem. Kan jeg sende med et fint rundstykke med skinke, to kornmo og en yoghurt i matboksen til barnehagen i morgen? Får dessverre ikke handlet., han får varm lunsj i bhg. Dette er til kl 14. Anonymous poster hash: d68b2...389
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Hvis du ikke har noe annet, så er det vel ikke det verste og sende med i matboksen. Selvom jeg tror det er endel sukker i kornmo? Anonymous poster hash: 04eb9...a84
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Det er nok det. Ja, ja.. Det går vel for en gangs skyld. Anonymous poster hash: d68b2...389
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Mannen min glemte og gå i butikken på vei hjem. Kan jeg sende med et fint rundstykke med skinke, to kornmo og en yoghurt i matboksen til barnehagen i morgen? Får dessverre ikke handlet., han får varm lunsj i bhg. Dette er til kl 14. Anonymous poster hash: d68b2...389 Ja. Hvem bryr seg? Anonymous poster hash: 55872...ba3
Mother Gothel Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har sendt med havregryn med rosiner og eplebiter i matboksen noen mandager hvor jeg har glemt å handle før helgen. Ungene har vært strålende fornøyde. Hva andre mener bryr jeg meg fint lite om.
Darwina Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 I vår barnehage spiser ungene kornsilo kjeks hvis de blir hentet sent. Får av personalet. Ser ikke noe galt å sende med det du har hjemme.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Ungen må jo ha mat,sant.... I mandagskrisa har jeg sendt med både vaffler og hveteboller med...guuud forby brunost:-) Tror det går helt fint jeg
Kortslutning Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 I vår barnehage spiser ungene kornsilo kjeks hvis de blir hentet sent. Får av personalet. Ser ikke noe galt å sende med det du har hjemme. Hihi, kornsilokjeks Høres litt skummelt ut
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 I går fikk min skolegutt med seg boller på skolen etter fastelaven stor stas og når alle åpnet lunsjboksene sine så hadde alle de andre med seg også ( i tillegg til vanlig lunsj) Av og til må vi være litt gærne Anonymous poster hash: 491b5...8b7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 I går fikk min skolegutt med seg boller på skolen etter fastelaven stor stas og når alle åpnet lunsjboksene sine så hadde alle de andre med seg også ( i tillegg til vanlig lunsj)Av og til må vi være litt gærne Anonymous poster hash: 491b5...8b7 Alle hadde med seg boller? Høres lite sansynlig ut. Anonymous poster hash: fd5e1...465
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Går nok fint:) litt sent nå, men jeg ville ha bakt scones eller grove vafler på morgenen og sendt med, det er jo veldig raskt å lage. Anonymous poster hash: a72e9...57e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 OMGGGGGG for er hysteriiiii!!! Anonymous poster hash: 08a07...bb5
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #13 Skrevet 4. mars 2014 Ikke tillatt med noen former for kjeks, rundstykker, middagsrester, påsmurte lomper eller variasjon av noe slag her vi bor. Her skal barna ha brødskive og kun brødskive. Anonymous poster hash: defc9...05d
Bustetroll Skrevet 4. mars 2014 #14 Skrevet 4. mars 2014 Ikke tillatt med noen former for kjeks, rundstykker, middagsrester, påsmurte lomper eller variasjon av noe slag her vi bor. Her skal barna ha brødskive og kun brødskive. Anonymous poster hash: defc9...05d Her snakker vi klin kokkos-burde-bli-innlagt
skinnfilla Skrevet 4. mars 2014 #15 Skrevet 4. mars 2014 Jaggu glad det er meg som bestemmer hva ungene skal spise! De får ha med seg det de vil i nisteboksen. Stort sett går det i 2 skiver, noe frukt og 5-6 ritzkjeks til 2.klassingen. Hender hun vil ha kald grillpølse me brød eller baguette. Minste får med seg 4 skiver, en yoghurt, litt frukt+ ritzkjeks . De har middag en gang i uka ellers er det 2 måltider i nista. Heldigvis ikke sukkernazi ,hverken skole eller bhg.... Man bruker heller huet :/
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #16 Skrevet 4. mars 2014 Jeg sendte med en bolle etter helga til toåringen i dag........SJAME ON ME? Neida😂😂😂😂 her er ikke barnehagen så strikt på det. Anonymous poster hash: edc6c...de4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #17 Skrevet 4. mars 2014 Jeg sendte med en bolle etter helga til toåringen i dag........SJAME ON ME? Neida😂😂😂😂 her er ikke barnehagen så strikt på det. Anonymous poster hash: edc6c...de4 Shame kanskje.. Anonymous poster hash: edc6c...de4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #18 Skrevet 4. mars 2014 I går fikk min skolegutt med seg boller på skolen etter fastelaven stor stas og når alle åpnet lunsjboksene sine så hadde alle de andre med seg også ( i tillegg til vanlig lunsj)Av og til må vi være litt gærne Anonymous poster hash: 491b5...8b7 Alle hadde med seg boller? Høres lite sansynlig ut.Anonymous poster hash: fd5e1...465 Nei, hun lyver helt sikkert for oss! For en kjerring altså Tar du alltid alt like bokstavelig? Og ja, det går helt fint å sende med kornmo i matboksen. Anonymous poster hash: 443d7...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå