Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Noen flere som har fått mail om Pinterest av en dame som heter Johanna Berlinger? Emne: Har du noe og gjøre med dette? Hei (navn) Jeg fant dette på Pinterest og kom til å tenke på deg. Håper du har det bra i (stedsnavn) - Johanna. Jeg kjenner ingen som heter det eller har hørt om Pinterest. Anonymous poster hash: f5207...38b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Pinterest er en bildedelingstjeneste, noe lignende Instagram. Hvorfor du får en henvendelse av en ukjent er ikke godt å si, men det kan jo være misbruk av navnet Pinterest og at mailen du har fått er spam. Anonymous poster hash: 2332c...94b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Pinterest er en bildedelingstjeneste, noe lignende Instagram. Hvorfor du får en henvendelse av en ukjent er ikke godt å si, men det kan jo være misbruk av navnet Pinterest og at mailen du har fått er spam. Anonymous poster hash: 2332c...94b Okay... Takk for svar. Er nok spam ja. For jeg bor ikke på det stedet de skrev, men i samme kommune. Anonymous poster hash: f5207...38b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Jeg fikk det og. Er også på pintrest. Ee nok spam. Anonymous poster hash: d7e62...8af
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Noen flere som har fått mail om Pinterest av en dame som heter Johanna Berlinger? Emne: Har du noe og gjøre med dette? Hei (navn) Jeg fant dette på Pinterest og kom til å tenke på deg. Håper du har det bra i (stedsnavn) - Johanna. Jeg kjenner ingen som heter det eller har hørt om Pinterest. Anonymous poster hash: f5207...38b Jeg har ikke pinterest, men fikk denne mailen. Står forskjellig navn som avsender og som underskrift. Sikkert noe tull som bare kan slettes. Fra: Johanna Berlinger Emne: Få en smarttelefon med plass til to sim-kort for 55 kr Hei (navn) Alle elsker en god deal. Derfor har jeg funnet disse kampanjer fra internettet hvor du kan få en flott velkomstgave bare ved å prøve tjenesten deres: Få en smarttelefon med plass til to sim-kort for 55 kr.: (link) Med vennlig hilsen Johanna Berligner Anonymous poster hash: 8d314...762
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Noen flere som har fått mail om Pinterest av en dame som heter Johanna Berlinger? Emne: Har du noe og gjøre med dette? Hei (navn) Jeg fant dette på Pinterest og kom til å tenke på deg. Håper du har det bra i (stedsnavn) - Johanna. Jeg kjenner ingen som heter det eller har hørt om Pinterest. Anonymous poster hash: f5207...38b Jeg har ikke pinterest, men fikk denne mailen. Står forskjellig navn som avsender og som underskrift. Sikkert noe tull som bare kan slettes. Fra: Johanna Berlinger Emne: Få en smarttelefon med plass til to sim-kort for 55 kr Hei (navn) Alle elsker en god deal. Derfor har jeg funnet disse kampanjer fra internettet hvor du kan få en flott velkomstgave bare ved å prøve tjenesten deres: Få en smarttelefon med plass til to sim-kort for 55 kr.: (link) Med vennlig hilsen Johanna Berligner Anonymous poster hash: 8d314...762 Jeg fikk også en annen mail fra samme dame, men med annen adresse dagen etter. Spam. Søppelpost. HI Anonymous poster hash: f5207...38b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå