Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Falt helt for denne sangen, hørte den nå nettopp for første gang og tok jammen til tårene. Klarer ikke bestemme meg om teksten er romantisk eller ikke, men av en eller annen grunn ser jeg for meg at jeg danser med min forlovede til denne. Er i veldig giftemodus for tiden, så tenker mye bryllup, liten bridezilla i meg, så kan være derfor Uansett, her er den Anonymous poster hash: 55620...459
Fandens Oldemor Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Den var jo i og for seg romantisk, men syntes det hørtes vanskelig ut å danse til den?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Den var jo i og for seg romantisk, men syntes det hørtes vanskelig ut å danse til den? Ja, fullt mulig den ikke går å danse til. Nå er ikke jeg noen danser så blir neppe brudevals på oss, mer en første dans. Men får se, enda noen måneder igjen ❤️ Anonymous poster hash: 55620...459
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Nydelig sang Vi danset til en rockelåt som første dans, så alt er lov. Gjør det på deres måte denne dagen og gratulerer med forestående bryllup Anonymous poster hash: 84c73...117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå