Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Har så lyst å få en liten og elegant tattovering av barna sine navn med litt tilbehør, på underarmen.. Er ikke noe flink å tegne selv. Bortsett fra der jeg skal tattovere meg, finnes det folk man kan betale litt for å tegne noen forslag? Anonymous poster hash: 47a86...0c6
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Tatovøren tegner for deg. Anonymous poster hash: c4fda...7f0
Nullstress;) Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 hun jeg har brukt gjør dette for deg de fleste tattovører gjør det kontakt et studio og si hva du vil ha, også leger de et forslag til deg
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Ja, jeg vet de som tatoverer gjør det.. Men jeg lurer på om det er andre som driver på med slikt? At man betaler noen litt og forklarer hva man ønsker.. Og så lager de en 3-4 forslag.. Av en eller annen grunn synes jeg det er ubehagelig å bruke tattovøren som designer, i tilfelle jeg aldri blir fornøyd.. Og jeg liker ikke drive å pirke og "kritisere" arbeidet til den som skal tatovere meg.. Hehe.. Ja, jeg er litt merkelig av meg.. Anonymous poster hash: 47a86...0c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå