Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Gud jeg har lav terskel for denne egenskapen. (Gjerrighet) Tror det er den mest usjarmerende egenskapen et menneske kan ha, i mine øyne (tenker utenom alvorlig stygge ting som pedofili etc.) Er drittlei venninner som utnytter, 'glemmer' å gjøre opp for seg etc., ha det er nesten en grunn for å kutte kontakten. Anonymous poster hash: 08632...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå