Gjest cd0da Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Men jeg må bare dele! Jenta på 2 år og 4 mnd. tissa på do istad Ho sa ho måtte bæsje før idag, men ingenting kom. Satte henne på do før hun skulle legge seg og da tissa hun Stolt Og ja, jeg vet kun er interessant for meg, men uansett
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Så flink Jeg skjønner at du er stolt
Gjest meg&mini Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Del i vei:) Såklart du er stolt og det har du all grunn til å være! Var hun fornøyd da?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Så flink 😊 Anonymous poster hash: 2aec5...f8c
Soleie m/3 gull :) Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Det er så kjekt når man opplever sånne stolte øyeblikk ❤️ Jenta vår på 2 år og 5 mnd begynte å tisse på do rett før jul 😃 og i helgen sluttet hun med bleie på dagen . Første dag i Bhg uten bleie i dag 😃 Så bare vent , ikke lenge til du har en jente som stolt kan gå uten bleie 👍😃
Jojo x3 Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Så kjekt! Minien her satt på potte tidligere idag...og fikk klistremerke...lykke! Kjekt nå de vil selv og i tillegg får det til!
Gjest cd0da Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Hun var like stolt som meg. Var ikke snakk om å få tørke henne, det skulle hun gjøre selv! Er nok ikke lenge til hun er ferdig med bleie nei og selvom bhg. ikke er enig så kan de ta seg en bolle. Er ho klar får de hver så god hjelpe til
Gjest meg&mini Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Det er så kjekt når man opplever sånne stolte øyeblikk ❤️ Jenta vår på 2 år og 5 mnd begynte å tisse på do rett før jul 😃 og i helgen sluttet hun med bleie på dagen . Første dag i Bhg uten bleie i dag 😃 Så bare vent , ikke lenge til du har en jente som stolt kan gå uten bleie 👍😃 Oj, så flink da 😊 Gikk det bra? Jenta mi var 2 år og 9 mnd da hun sluttet, så litt eldre enn din. Gikk kjempe bra😊 sluttet med nattbleie i samme slengen.
Gjest meg&mini Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Hun var like stolt som meg. Var ikke snakk om å få tørke henne, det skulle hun gjøre selv! Er nok ikke lenge til hun er ferdig med bleie nei og selvom bhg. ikke er enig så kan de ta seg en bolle. Er ho klar får de hver så god hjelpe til Så herlig😊😊 Jeg er helt enig med deg! Jeg leverte uten bleie og fortalte at hun hadde sluttet. Ferdig snakket
Rediken Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Så flink hun er jenta mi er like gammel, men syns doen er litt skummel. Vi øvde på å sitte på den tidligere i dag. Hun fremst og jeg bakom, da var det greit
BareMas Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Det er stor stas, jubel og glede hver gang det tisses på do, både mor, barn og bonuspappa jubler og ler i dag kom det faktisk ett lite 'plopp' også, da sto jubelen i taket! Akkurat blitt 2 her da, så nå må vi bare finne ut hvordan vi skal få henne til å si fra så flest tiss går i do istede for bleia. Spennende
Gjest cd0da Skrevet 3. mars 2014 #14 Skrevet 3. mars 2014 Vi har kjøpt et dosete med Minni på så det er veldig stas å få bruke det. Også vil ho gjøre som mamma Hehe
Soleie m/3 gull :) Skrevet 4. mars 2014 #16 Skrevet 4. mars 2014 Hun var like stolt som meg. Var ikke snakk om å få tørke henne, det skulle hun gjøre selv! Er nok ikke lenge til hun er ferdig med bleie nei og selvom bhg. ikke er enig så kan de ta seg en bolle. Er ho klar får de hver så god hjelpe til Jeg jobber i Bhg selv, og vil bare si at det er du som mor som bestemmer når hun har sluttet med bleie 😃👍Jeg bare leverte med beskjed om at hun hadde sluttet i helgen. Hun hadde hatt 1 uhell i går mens de var ute , men det hadde bare vært litt 😃
Soleie m/3 gull :) Skrevet 4. mars 2014 #17 Skrevet 4. mars 2014 Det er så kjekt når man opplever sånne stolte øyeblikk ❤️ Jenta vår på 2 år og 5 mnd begynte å tisse på do rett før jul 😃 og i helgen sluttet hun med bleie på dagen . Første dag i Bhg uten bleie i dag 😃 Så bare vent , ikke lenge til du har en jente som stolt kan gå uten bleie 👍😃 Oj, så flink da 😊 Gikk det bra?Jenta mi var 2 år og 9 mnd da hun sluttet, så litt eldre enn din. Gikk kjempe bra😊 sluttet med nattbleie i samme slengen. Det hadde gått veldig fint 😃 hun hadde hatt 1 lite uhell mens de var ute. Men hun var kjempe flink , og så stolt ❤️
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #18 Skrevet 4. mars 2014 Så flink! Gutten min var like gammel som jenta di når han sluttet med dagbleie. Anonymous poster hash: 0e56a...998
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #19 Skrevet 4. mars 2014 Gutten min var 1 år og 7 måneder når han sluttet med bleie. Han nektet å ta den på og påstod selv han hadde sluttet. Det hadde han visst, et uhell etterpå! Etter 3 dager nektet han å ha bleie på natta, gikk bra det og. Han sluttet med bleie en søndag og nektet ha på i barnehagen. Jeg stilte med mye skift, var veldig usikker og sa de bare måtte ta på bleie viss de ville. De ansatte drev med dotrening med noen eldre barn og at vår sluttet motiverte flere! Han klarte seg uten uhell, selv med vintertøy ute. De ansatte hadde vært flinke å minne han på å gå på do ofte! :-) Anonymous poster hash: 05a4c...391
Gjest cd0da Skrevet 4. mars 2014 #20 Skrevet 4. mars 2014 Takk, jeg synes hun er kjempe flink Hadde tenkt å slutte til sommeren uansett pga. mindre klær, men er hun klar nå stopper jeg henne absolutt ikke! Jeg har nevnt i bhg. før at jeg tror hun begynner å bli klar, men ifølge dem så var ho absolutt ikke klar for hverken det eller kutte dagluren. Jeg som moren hennes som kjenner henne best føler det annerledes Blir hun plutselig bleiefri en dag kommer jeg bare til å sende med en haug med skift og si hun har slutta
☆☆☆ Skrevet 4. mars 2014 #21 Skrevet 4. mars 2014 Kjempebra! Men; mi har tissa på do sporadisk i ca 1/2 år no, av og til seier ho til og med frå at ho må tisse. Likevel er ho ikkje i nærleiken av å bli klar til å slutte. Ho kan ogsåfortelle at ho må tisse, nekte og bli med på do og la det gå i bleia. Fortsatt seier ho nei godt over halvparten av gongane ho blir tilbudt do ved bleieskift, og i bhg har ho ikkje villa gått på do ein einaste gong. Det er ingen automatikk i å vere klar for bleieslutt når barnet skjønar samanhengen mellom tissetrong og tissing for vår del. Satsar på sommaren vi også.
Gjest cd0da Skrevet 4. mars 2014 #22 Skrevet 4. mars 2014 Ho har holdt på noen måneder med å ville sitte på do og tisse der, men igår er første gang hun klarte det
Fru vims Skrevet 4. mars 2014 #23 Skrevet 4. mars 2014 Takk, jeg synes hun er kjempe flink Hadde tenkt å slutte til sommeren uansett pga. mindre klær, men er hun klar nå stopper jeg henne absolutt ikke! Jeg har nevnt i bhg. før at jeg tror hun begynner å bli klar, men ifølge dem så var ho absolutt ikke klar for hverken det eller kutte dagluren. Jeg som moren hennes som kjenner henne best føler det annerledes Blir hun plutselig bleiefri en dag kommer jeg bare til å sende med en haug med skift og si hun har slutta Bare å sende henne uten bleie i barnehagen når du føler hun er klar. Barnehagen var kjempe skeptiske her. Da var hun 2 og 3 måneder. Brukte ikke bleie hjemme, og det uten uhell. Sendte henne uten bleie en dag, og hun hadde et uhell andre dagen, og eller har det gått kjempe bra Ingen er skeptiske nå. Så fort hun sluttet med bleie i barnehagen så var hun også tørr om natten. Kjenner til det med dagluren også. Bare å stå på ditt
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #24 Skrevet 4. mars 2014 Moro å nå nye milepæler :-) Men bare en ting. Niesen min tisset også på do da hun var 2 1/2. Mor og far var da ganske raske med å slutte med bleie (det traff bra med sommeren liksom). Men nå 1 og 1/2 år etterpå, når jenta er fire, har hun fortsatt problemer med å holde seg helt tørr. Vet ikke om det er fordi hun ble så vant til å ha uhell eller om det er noe annet altså. Anonymous poster hash: 048ea...7b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå