LivetErEnLek Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Mine favoritter er dexter, true blood, six feet under, deadwood, broen og sopranos. Noen forslag til noe nytt?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Mener du å si at du ikke har sett Game of Thrones enda??!! 😳😳 -rystet- da har du bare en ting å gjøre slik jeg ser det. Forbered deg på lekre mannfolk, intriger, kongedrama, kriging, vold, blod, gørr, kjærlighet... Ja, her får du alt! ELSKER den serien, og snart kommer sesong fire. ❤️ Anonymous poster hash: 1deee...2cc
LivetErEnLek Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2014 Nei, vet du, den har jeg ikke fått sett, bare en løsrevet episode her og der. Som du sier....kanskje på tide da
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Oh yes! Det er brutalt, fantastisk og absolutt elskbart. Vurderer å se alle de tre første sesongene på nytt før sesong fire beg. 7. april. ☺️ Anonymous poster hash: 1deee...2cc
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Må si jeg synes Game of Thrones er ganske grusom! Så ekstremt mange ekle scener!! Så ferdig første sesong for å gi den en sjanse, men jeg føler meg helt ødelagt av å ha sett så mange ting jeg skulle ønske jeg ikke så. Men nå er jeg en pyse også da ;-) Anonymous poster hash: afae0...a90
LittLykkelig Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Må si jeg synes Game of Thrones er ganske grusom! Så ekstremt mange ekle scener!! Så ferdig første sesong for å gi den en sjanse, men jeg føler meg helt ødelagt av å ha sett så mange ting jeg skulle ønske jeg ikke så. Men nå er jeg en pyse også da ;-) Anonymous poster hash: afae0...a90 Ville da råde deg til å holde deg langt unna Spartacus og The walking dead..
Fero Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Bortsett fra det som alt er nevnt: Carnivàle, Girls, Rome, The Office (UK), Little Britain USA, Warehouse 13 og lengre har jeg ikke kommet. Ellers er mannen gira på Vikings, som jo går for å være en veldig bra serie. Jeg gleder meg også til å se Black Sails. True Detective har vel også fått endel skryt, og Misfits har jeg også fått anbefalt fra flere hold.
Fandens Oldemor Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 True Detective og begge The Office (UK er best).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå