Gå til innhold

Det er synd å si det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg ser litt fram til at faren og bestemoren til samboeren min går bort.

Begge disse menneskene har fra dag en av beskyldt meg for å utnytte min samboer økonomisk. Og selv om jeg arbeidet deltid og studerte, så skulle svigerfar ha det til at jeg var en utgiftspost.

Nå har jeg mistet jobben, etter at jeg fikk babyen min. Og begge disse spør og graver om jeg har fått noe jobb. Ja, for i deres øyne har jeg jo selv valgt å være arb.ledig. Og at jeg er lat som ikke ønsker å jobbe :P Haha!

I går inviterte vi dem til fastelavensboller hos oss, og da livet ikke faren til samboeren min seg til å grafse i økonomien til sønnen sin.

Han vil vite nøyaktig hvor mye han tjener, og bestemoren spurte meg om jeg har fått en jobb.

Penger, penger, PENGEER!

Dette er det eneste som står i hodet på dem.

At jeg behandler samboeren min bra, er absolutt ikke godt nok for dem. For bare penger avgjør hvor godt forholdet er.

Har begynt å få et godt forhold til den nye konen til svigerfar, som er thai. Men nå bruker den gamle dovregubben henne for å fiske ut informasjon fra meg.

Hun spør meg b.l.a om jeg kommer til å betale på lånet på huset som vi har bygget.

Eh, selvsagt skal jeg betale for meg! Men samboeren min tjener jo langt mer enn meg, så å betale halvparten av lånet nå blir litt vanskelig å oppnå.

Jeg blir jo nødt til å gå på dagpenger fram til jeg endelig får napp på arbeidsmarkedet. Men dette ser ut til å være vanskelig å forstå for de nevnte.

Nei Gud hvor jeg skal danse den dagen de er borte!

De har gjort så mye skade på forholdet at verken jeg eller min kjære orker å ha dem i nærheten.

Flere som har ca.samme erfaring?

Anonymous poster hash: 756ec...8d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men jeg ser litt fram til at faren og bestemoren til samboeren min går bort.

Begge disse menneskene har fra dag en av beskyldt meg for å utnytte min samboer økonomisk. Og selv om jeg arbeidet deltid og studerte, så skulle svigerfar ha det til at jeg var en utgiftspost.

Nå har jeg mistet jobben, etter at jeg fikk babyen min. Og begge disse spør og graver om jeg har fått noe jobb. Ja, for i deres øyne har jeg jo selv valgt å være arb.ledig. Og at jeg er lat som ikke ønsker å jobbe :P Haha!

I går inviterte vi dem til fastelavensboller hos oss, og da livet ikke faren til samboeren min seg til å grafse i økonomien til sønnen sin.

Han vil vite nøyaktig hvor mye han tjener, og bestemoren spurte meg om jeg har fått en jobb.

Penger, penger, PENGEER!

Dette er det eneste som står i hodet på dem.

At jeg behandler samboeren min bra, er absolutt ikke godt nok for dem. For bare penger avgjør hvor godt forholdet er.

Har begynt å få et godt forhold til den nye konen til svigerfar, som er thai. Men nå bruker den gamle dovregubben henne for å fiske ut informasjon fra meg.

Hun spør meg b.l.a om jeg kommer til å betale på lånet på huset som vi har bygget.

Eh, selvsagt skal jeg betale for meg! Men samboeren min tjener jo langt mer enn meg, så å betale halvparten av lånet nå blir litt vanskelig å oppnå.

Jeg blir jo nødt til å gå på dagpenger fram til jeg endelig får napp på arbeidsmarkedet. Men dette ser ut til å være vanskelig å forstå for de nevnte.

Nei Gud hvor jeg skal danse den dagen de er borte!

De har gjort så mye skade på forholdet at verken jeg eller min kjære orker å ha dem i nærheten.

Flere som har ca.samme erfaring?Anonymous poster hash: 756ec...8d8

Vil legge til at de er ganske utspekulerte.

De tror ofte set verste om meg, og har tidlig i forholdet spurt min samboer om hvorfor jeg ikke liker dem(de trodde jeg hatet dem forde vi ikke hadde tid til å besøke dem 2 ganger i uken).

Jeg har gitt de begge redusert tilgang på FB, da de grafser i bilder og opplysninger fra hverdagen min.

Begge bor forresten sammen langt ute på bygda, og har lite kontakt med venner.

HI

Anonymous poster hash: 756ec...8d8

Skrevet

Nei, det skal adskillig mye mer til før jeg ønsker noen død.

Skrevet

Kanskje ein idè at sonen i huset seier frå til faren og bestemora at dette er eit ikkje-tema, og det har dei ingenting med?

Skrevet

Om ditt største problem er at noen grafser i økonomien din har du lite å slite med!

Å ønske noen død pga dette er rett horribelt!

Gi heller beskjed, eller få din mann til å gi beskjed, at økonomi er en privatsak mellom deg og din mann! Og heller overse kommentarene deres, noen er mer nysgjerrig enn andre, men det betyr ikke at du må bry deg, og iallefall ikke noe å ønske noen død for...

Anonymous poster hash: 5c982...7a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...