Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hva bestiller dere av "stæsj"? Og hvor bestiller man russekort? Anonymous poster hash: 382a7...fb1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Barnehagen ordner alt. Anonymous poster hash: 36ffe...23d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Latterlig.no Anonymous poster hash: 2cf73...563
Tullsjura Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Fins dette enda? Håper ikke barnehagen "driver" med dette
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Nei, heldigvis ikke, makan til pengesluk! Men har jo en avslutningsseremoni for barna som skal over på skolen da selvfølgelig, en som ikke krever rosa snekkerbukser, rosa gensere, rosa russeluer og rosa russekort. Anonymous poster hash: 82cfd...a1e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Og jeg ville ha tak i folk som HAR ROSARUSS TIL VÅREN! Gu, så skuffa jeg ble da jeg hadde fem kommentarer og ingen av de kunne hjelpe meg! Nå er det sånn at barnehagene her har det, men jeg har ikke noe erfaring fra det, så ville høre med andre. Anonymous poster hash: 382a7...fb1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Og jeg ville ha tak i folk som HAR ROSARUSS TIL VÅREN! Gu, så skuffa jeg ble da jeg hadde fem kommentarer og ingen av de kunne hjelpe meg! Nå er det sånn at barnehagene her har det, men jeg har ikke noe erfaring fra det, så ville høre med andre. Anonymous poster hash: 382a7...fb1 Jeg svarte deg. Barnehagen ordner alt. Surpomp! Anonymous poster hash: 36ffe...23d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Og jeg ville ha tak i folk som HAR ROSARUSS TIL VÅREN! Gu, så skuffa jeg ble da jeg hadde fem kommentarer og ingen av de kunne hjelpe meg! Nå er det sånn at barnehagene her har det, men jeg har ikke noe erfaring fra det, så ville høre med andre. Anonymous poster hash: 382a7...fb1 Men jeg spurte deg bare om hva det var? Aldri hørt om det.Og etter å ha lest svarene dine, så forstår jeg at det er siste året i barnehagen. Da er mitt svar at ja, mitt barn går siste året i barnehagen, men rosaruss har jeg ikke hørt om. Så da regner jeg med at dette ikke er noe vår barnehage praktiserer. Heldigvis. Anonymous poster hash: 57380...811
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Og jeg ville ha tak i folk som HAR ROSARUSS TIL VÅREN! Gu, så skuffa jeg ble da jeg hadde fem kommentarer og ingen av de kunne hjelpe meg! Nå er det sånn at barnehagene her har det, men jeg har ikke noe erfaring fra det, så ville høre med andre. Anonymous poster hash: 382a7...fb1 Jeg svarte deg. Barnehagen ordner alt. Surpomp! Anonymous poster hash: 36ffe...23d Nei, du svarte ikke på spørsmålene mine Du ville bare fortelle meg at du har det lettvint. Her fikk vi med bestillingsskjema hjem og må visst ordne det sjøl.. Og jeg fant nå ut at man ikke kan bestille rosarussekort. Anonymous poster hash: 382a7...fb1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Og jeg ville ha tak i folk som HAR ROSARUSS TIL VÅREN! Gu, så skuffa jeg ble da jeg hadde fem kommentarer og ingen av de kunne hjelpe meg! Nå er det sånn at barnehagene her har det, men jeg har ikke noe erfaring fra det, så ville høre med andre. Anonymous poster hash: 382a7...fb1 Jeg svarte deg. Barnehagen ordner alt. Surpomp! Anonymous poster hash: 36ffe...23d Nei, du svarte ikke på spørsmålene mine Du ville bare fortelle meg at du har det lettvint. Her fikk vi med bestillingsskjema hjem og må visst ordne det sjøl.. Og jeg fant nå ut at man ikke kan bestille rosarussekort. Anonymous poster hash: 382a7...fb1 Hvis du har fargeprinter kan du jo enkelt lage egne russekort til poden? Bruk tabellfunksjonen i Word for å lage passende rutenett og Google noen passende rosaruss-clip arts. Sett inn et bilde og et søtt slagord, og Bob er onkelen din. Print ut på typ 120 grams papir så det blir litt stivere enn vanlig printerpapir. Litt plunder å lime inn bilder og clip art i Word-tabell, men det går. Jeg har gjort det flere ganger selv. Anonymous poster hash: cab86...7df
Edelweis Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Vi har også rosaruss, men heldigvis så bestiller barnehagen luer for oss. vi betaler 100 kr for den. vi har tatt en felles bestemmelse om at det bare er luer som skal kjøpes og ikke andre klær, noe jeg synes er helt greit, for det er jo rett og slett bortkaset penger. men om alle skulle hatt slike klær så hadde jeg bare kjøpt en genser kan ikke hjelpe deg med hvor du skal bestille desverre. russeservice?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Vi har også rosaruss, men heldigvis så bestiller barnehagen luer for oss. vi betaler 100 kr for den. vi har tatt en felles bestemmelse om at det bare er luer som skal kjøpes og ikke andre klær, noe jeg synes er helt greit, for det er jo rett og slett bortkaset penger. men om alle skulle hatt slike klær så hadde jeg bare kjøpt en genser kan ikke hjelpe deg med hvor du skal bestille desverre. russeservice? Ja, det var jo en lur idé, skal foreslå det når nestemann er rosaruss (hvis det fortsatt eksisterer) om tre år. Jeg tenker det holder med lue, men mannen vil ikke at vi skal kjøpe for lite eller mye (må ha det de andre har for å unngå ulikheter), og det er jo et visst press når man får bestillingsseddelen for alt med seg hjem. Noen har kanskje råd/lyst til å kjøpe mer enn andre.... Rosarussen selv ville ha snekkerbukse og lue, men jeg får høre med de andre hva de går for. Og du som ga tips om hvordan lage egne kort - tusen takk! Må prøves! Anonymous poster hash: 382a7...fb1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #15 Skrevet 3. mars 2014 Boikott skiten. Skulle jeg gjerne gjort, men jeg har da en unge å tenke på, en unge som blir veldig utafor som én av ni i barnehagen som er ferdige nå..... Anonymous poster hash: 382a7...fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå