Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 I dag er det 3 år siden jeg mistet min kjære tvillingsøster i en tragisk ulykke. Dagen har vært helt forferdelig- som mange andre dager også. Livet går fort videre, men samtidig står det stille. Hele livet har vi vært som erteris og hengt sammen på det meste. Selv etter vi fant oss kjærester hadde vi "obligatorisk" søstertid hver dag, sålenge det ikke kom noe iveien som absolutt gjorde til at vi ikke kunne møtes. Vi snakket sammen på telefonen flere ganger for dag, og klarte egentlig ikke rive oss fra hverandre. Men for nøyaktig 3 år siden kom den verste beskjeden jeg noensinne kunne fått. 2 politimenn og 1 prest kom på døren, og siden da har livet mitt forandret seg totalt. Jeg er nå enebarn, ingen søsken, ingen foreldre, ingen tanter eller onkler (både mamma og pappa var enebarn) og ingen besteforeldre eller oldeforeldre. Hele familien min er død, den eneste jeg hadde igjen som jeg trodde skulle være her resten av livet omtrent var min søster, som var den snilleste og mest omtenksomme personen som jeg noensinne har møtt. Kan bare huske en gang i oppveksten vi har kranglet, vi var alltid så enige om alt! Livet er hardt og urettferdig. Man tenker jo at det aldri skal skje en selv, men plutselig står man der alene (Jeg har verdens beste mann, 1 barn og venter nummer 2)- uten familie. Vil bare gråte å legge meg ned. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har prøvd å ringe henne uten å tenke over det. Tatt meg selv i å kjøre på besøk, for så å innse at hun ikke er der lengre. Invitert henne til middag eller tenkt å ta henne med på opplevelser. Det har ikke helt gått opp for meg, for hun har alltid vært der. Kjente bare for å tømme litt tanker en plass… Anonymous poster hash: c5be6...c06
*Miss Marple* Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 De varmeste tanker til deg i en ufattelig sorg 😊
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Klem ❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: e9a62...beb
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Så forferdelig. Sender deg mange klemmer ❤️ Har selv en mann som har vært gjennom det samme, jeg møtte han tre år etter. Anonymous poster hash: c4d04...bbe
det er berre mordi Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Huff- for ei tragisk og trist historie...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Det finnes ingenting jeg kan si for å gjøre det bedre, så jeg sender deg bare noen gode tanker og en virtuell klem.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Uff, fikk tårer i øynene av innlegget ditt. Sender deg en stor klem! Søsteren din og familien er med deg. Det er jeg sikker på! Og de passer på deg og barna dine. Godt du har en snill mann du kan lene deg litt til, når det blir ekstra tøft. Sender deg en god klem Anonymous poster hash: 64d84...ee0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Forferdelig! Som mamma til tvillingjenter skjærer det i hjertet mitt. Føler med deg og beundrer deg for ditt mot og din åpenhet! Klem Anonymous poster hash: 42815...cbb
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Dette var vond lesning:/ Jeg og samboeren min har to kamerater som er eneggede tvillinger, og de hang i hop hver eneste dag.. Ja, jeg kan godt forstå hvor knyttet du var til søsteren din. Hun var jo en viktig del av deg og livet ditt. Og det må føles vanskelig nå som hun ikke er med deg gjennom livet.. I din situasjon ville jeg følt at noe av meg manglet, og møtt på daglige utfordringer. Sender deg den største trøsteklemmen jeg noensinne kan gi! <3 Anonymous poster hash: 57d40...446
♥Nemi♥ Skrevet 3. mars 2014 #14 Skrevet 3. mars 2014 Så forferdelig å være så alene i verden </3 sender deg en stor klem.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #15 Skrevet 3. mars 2014 Sterk lesning. Mange klemmer til deg. Anonymous poster hash: 29975...7a2
*Lissi* Skrevet 3. mars 2014 #16 Skrevet 3. mars 2014 Sender deg en god klem. Har også mistet søsteren min for noen år siden, og det er fortsatt forferdelig vondt.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #17 Skrevet 3. mars 2014 Sender deg en god klem ❤️ Anonymous poster hash: df07a...b16
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #18 Skrevet 3. mars 2014 Sterk lesing og en sterk historie❤️ Livet er jammen i meg så tøft for noen. Godt du har mann og barna dine i livet ditt, og du i deres. Sender deg en klem Anonymous poster hash: 4acf3...889
<3 Legoland <3 Skrevet 3. mars 2014 #21 Skrevet 3. mars 2014 Å så utrolig trist Får helt vondt inni meg. Tusen klemmer
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #24 Skrevet 4. mars 2014 Huff, så vondt og trist. Jeg mistet en en enegget tvillingdatter for ett år siden, og det er så trist. Jeg er engstelig for hvordan søsteren vil få det fremover...varme tanker og god klem sendes over til deg <3 Anonymous poster hash: 11002...6e9
Lille- MO Skrevet 4. mars 2014 #25 Skrevet 4. mars 2014 Huff, har ikke ord.. sender en klem din vei <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå