Gå til innhold

Hvilken årsmodell bil har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

89 mod

2001 mod og 2012 mod

Anonymous poster hash: 50eb7...485

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en 08 modell jeg er veldig fornøyd med, og samboer kjører en 91 modell som han har veldig lyst til å bytte ut men den er for god til å kvitte seg med enda sier han :-)

Anonymous poster hash: 1832c...71b

Skrevet

Jeg har 2006, mannen har 2004.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

2007 og 2010. Tror nok det blir 2010-modellen som blir bytta først. Driitbil. Gubben sin, forøvrig. Bilen min er den beste jeg har hatt noen gang.

Skrevet

Bare jeg som ikke er helt sikker? Vi har to biler. Den ene er et par-tre år gammel, den andre kanskje åtte-ti?

Vanlig å være så opptatt av det?

Anonymous poster hash: 0e7f5...5dc

Er vel relativt vanlig å vite sånt, ja :P

En bil som er tidlig 2013 mod. og en bil som er sein 2013 mod.

Haha! Så ett halvt år og ett år? Helledussan.

Det har jeg ikke sett før. Trodde 2013 var 2013 jeg..

Anonymous poster hash: 5600d...1e7

Helt vanlig å si sånt da, kan faktisk være store forskjeller :) 

Min er 2004 og jeg håper den holder i noen år til! Er ikke så fan av for nye biler, syns det uler og piper nok i min. Ikke kan jeg leke med den heller. Lillebroren min mente jeg måtte få tilbake gamlebilen for det var ikke like gøy å kjøre fort og sidelengs med den nye :P 

MenMen, kjekt å ha Volvo stasjonsvogn når det kommer baby selv om jeg egentlig kjøpte stasjonsvogn for å ha plass til hund ;)

Skrevet

Jeg har en av typen apostlenes hester, 1985-modell. ;)

Anonymous poster hash: 8649f...60d

Skrevet

Bare jeg som ikke er helt sikker? Vi har to biler. Den ene er et par-tre år gammel, den andre kanskje åtte-ti?

Vanlig å være så opptatt av det?

Anonymous poster hash: 0e7f5...5dc

Er vel relativt vanlig å vite sånt, ja :P

En bil som er tidlig 2013 mod. og en bil som er sein 2013 mod.

Haha! Så ett halvt år og ett år? Helledussan.

Det har jeg ikke sett før. Trodde 2013 var 2013 jeg..

Helt vanlig å si sånt da, kan faktisk være store forskjeller :)

Min er 2004 og jeg håper den holder i noen år til! Er ikke så fan av for nye biler, syns det uler og piper nok i min. Ikke kan jeg leke med den heller. Lillebroren min mente jeg måtte få tilbake gamlebilen for det var ikke like gøy å kjøre fort og sidelengs med den nye :P

MenMen, kjekt å ha Volvo stasjonsvogn når det kommer baby selv om jeg egentlig kjøpte stasjonsvogn for å ha plass til hund ;)

Det er på ingen måte vanlig!! Det er da vell ingen som sjekker når på året en bil er registrert??

Hvilket år er vanlig å vite ja (for å svare hun over), men npr på pret er overhodet ikke interessant.

Skrevet (endret)

Min er en 2008, samboer sin er 1986-modell :)

Endret av awaaa
Skrevet

Det er på ingen måte vanlig!! Det er da vell ingen som sjekker når på året en bil er registrert??

Hvilket år er vanlig å vite ja (for å svare hun over), men npr på pret er overhodet ikke interessant.

Jo, det er det ;) Ikke ofte man sier tidlig kanskje, men "sen 2013-modell" er veldig vanlig. Hvertfall om man vet litt mer enn hvordan man starter bilen... 

Et eksempel på hvorfor kan være at det er noen småfeil på de første av 2013-modellene som er rettet opp mot slutten av året. En annen grunn er rett og slett at en bil som er fra januar 2013 faktisk er et helt år eldre enn en som er registrert i desember. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...