Gå til innhold

SKAL slutte å bite negler


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er flaut å bite negler som voksen...

 

Ditt beste tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste som hjelper på meg er å ta på blank neglelakk. Smaker dritt, så da får neglene vokse i fred:)



Anonymous poster hash: 7fb6a...375
Skrevet

Føler med deg. Brukte selv go'negl og det funket. Eneste er at jeg nå biter neglbåndene i stedet ;p Så må ta en ny runde føler jeg.

Skrevet

Skal forsøke go negl. Og evt neglelakk :)

Skrevet

Jeg har prøvd mye rart. Har prøvd å slutte siden jeg var 11-12 (er vel ikke stort mer enn 24 nå da, men uansett..). Go'negl funket ikke her. Jeg overså smaken ganske kjapt, og bare "gnagde" den av, så neglen var lakkfri. Jeg har prøvd å slutte med en og en negl, og i perioder fikk jeg det til. Men etter et halvt år eller halvannet, bet jeg igjen. 

Jeg slutta for ca 3 år siden. Jeg måtte bare virkelig bestemme meg. Jeg begynte å ta vare på neglene mine, klippet dem, filte dem. Jeg tåler ikke et eneste hakk eller ujevnhet i negla (da biter jeg den med en gang jeg er uoppmerksom!). Det hender altså at jeg biter en negl i ny og ne, oftest pga et hakk, at den er knekt litt, ujevn ol... 

Finn ut hvordan du tåler at neglene dine er. Er det best når de er lange? Korte? Runde i kantene, eller mer firkantede? Så tar du i bruk neglsaks og fil, eventuelt kjøp et skikkelig manikyrsett/dra til sånne som driver med manikyr, og stell neglene dine regelmessig. Det er mitt beste tips i hvert fall :)



Anonymous poster hash: 3f1b2...8b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...