Masekråka! Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hva jobbe dere med ? Er det sånn at "endelig er det mandag", eller ser dere likevel fram til helgen allerede mandag morgen ? Jeg elsker jobben min. Tenker ikke på helg før fredagen er her, men setter stor pris på helg og tid med familien. Likevel gleder jeg meg til jobb igjen når søndagskvelden kommer. Gleder meg til å stå opp om morgenen og komme meg ut av huset. Være sosial og kose meg på jobb Skulle gjerne hatt mer tid med datteren min, og skal jobbe litt redusert en periode for å få til dette. Men jeg kunne aldri vært hjemmeværende mor, det er bare ikke "meg". Sikkert en dårlig mor i mange sine øyne, men jeg er ikke typen til å være hjemme med barn. Å trives på jobb betyr veldig mye. Mistrivdes i den forrige jobben, var helt jævlig...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Jeg elsker "jobben min" som mamma Elsker hvert eneste øyeblikk sammen med barna mine. Jeg var født til å være mamma, men må jo desverre jobbe med noe annet for å få en inntekt også.. Anonymous poster hash: 67011...214
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Seniorkonsulent i staten. Men må si at jeg like vel teller ned til helg allerede mandag morgen, for da får jeg så mye tid med de to små guttene mine! Ja, jeg vet også alt om å mistrives i jobben, hadde en rutine jobb før, så bare på klokka heeeele dagen. Ble nesten deprimert. Anonymous poster hash: 7d848...b14
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Advokat. Gleder meg vanligvis både til jobb og til helg! Akkurat nå gleder jeg meg til å begynne å jobbe igjen etter permisjonen.. Anonymous poster hash: 7747d...325
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Jeg er lærer på VGS For min del er jobben fantastisk, elevene herlige, lønnen helt grei og det hektiske periodearbeidet glimrende for min personlighet. Det eneste jeg ikke liker med yrket mitt er alt mediefokuset og alle "lærere bare syter og klager". Jeg har aldri klaget, syter ikke og elsker det jeg gjør, og dette stemmer for majoriteten av kollegaene mine også. Hadde vært fint med litt mer fred til å gjøre jobben min, og tillit til at jeg gjør en bra nok Anonymous poster hash: 32e2c...b03
Masekråka! Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2014 Jeg elsker "jobben min" som mamma Elsker hvert eneste øyeblikk sammen med barna mine. Jeg var født til å være mamma, men må jo desverre jobbe med noe annet for å få en inntekt også.. Anonymous poster hash: 67011...214 Jeg elsker hvert minutt med datteren min, men jeg er laaangt ifra født til å være mamma. Heldig du de som har det slik som deg skulle hatt mulighet til å være hjemme med de små.
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Jobber med mennesker med flerdiagnoser, vernepleier. ELSKER jobben min og kollegaene mine. Aldri en gang på 7 år (tror jeg) grudd meg til å gå på jobb:-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Jeg jobber på kontor. Jobben er grei nok, men for min del handler trivselen min i hovedsak om kollegaene mine og arbeidsmiljøet ellers. Nå har de gjort om på avdelingen mens jeg har vært i perm, så det blir spennende å se hvordan dynamikken blir når jeg er tilbake, men jeg håper jo det blir like bra som før. Jeg elsker å være med ungene mine og skulle gjerne jobbet litt mindre, men jeg trives også godt på jobb. Det er moro å komme på jobb på mandag, men også deilig med helg og å kunne være med familien. Jatakk- begge deler.
Pratsom Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Må bare si at dere som trives i jobben er SÅ heldige! Selv hater jeg jobben min. Gruer meg hver dag, er så sliten at jeg ikke orker NOE annet enn å frakte meg selv til og fra kontoret hver dag. Jobber skift, så her er det sjeldent noe som heter helg, desverre, men JA, jeg teller ned hver time. Håper så inderlig jeg får en bedre jobb, eller bedre økonomi, så jeg kan jobbe deltid
Masekråka! Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2014 Må bare si at dere som trives i jobben er SÅ heldige! Selv hater jeg jobben min. Gruer meg hver dag, er så sliten at jeg ikke orker NOE annet enn å frakte meg selv til og fra kontoret hver dag. Jobber skift, så her er det sjeldent noe som heter helg, desverre, men JA, jeg teller ned hver time. Håper så inderlig jeg får en bedre jobb, eller bedre økonomi, så jeg kan jobbe deltid Håper du vinner i lotto
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Trivs på jobb og elsker helg Elsker de to dagene med barna og det er og blir ukas høydepunkt, kunne god hatt en dag ekstra med helg, men det hadde nok holdt Anonymous poster hash: 42b49...841
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Synes det er koselig å komme på jobb om morran, og deilig å ta helg på fredag. Har hatt jobben i fire år, det tok ca to år før jeg virkelig begynte å trives. Anonymous poster hash: dea99...436
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Jobber som finansrådgiver og er veldig glad i jobben min. Har flotte kollega og det hjelper også veldig på å gjøre arbeidsdagen bra. Kunne aldri vært hjemmeværende, er veldig viktig for meg med utvikling og faglig stimulans. Elsker å lære, kunne vært heltidsstudent hvis vi hadde mye penger og mindre gjeld. Anonymous poster hash: 03411...888
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #14 Skrevet 3. mars 2014 Elsker jobben min. Er musiker. Takker hver dag for jeg får holde på med det jeg elsker mest. Elsker og å være med barna, og ser ikke den store mptsetningen der. Anonymous poster hash: 23b16...c8e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #15 Skrevet 3. mars 2014 Storkoser meg på jobb, noen ganger tenker jeg selvsagt 'åh nei jeg vil ikke' men det går over så fort uniformen er på, når jeg tenker tanken sitter jeg gjerne godt plantet i sofaen og egentlig er litt giddalaus i øyeblikket. Er hjemmeværende mamma i ukedagene og jobber som vekter i helgene i sentrum på utesteder. :-) Anonymous poster hash: 432da...2e6
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #16 Skrevet 3. mars 2014 Jobber som controller. Min arbeidsplass er fantastisk og jeg liker ALLE kollegaer. Jeg elsker lørdager men det er helt ok når det er mandag og jeg kan gå på jobb igjen også. Anonymous poster hash: df5e6...4c8
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. mars 2014 #17 Skrevet 3. mars 2014 jeg jobber med utviklingshemmede, og elsker det. Jeg gleder meg til å gå på jobb, hver eneste dag
det er berre mordi Skrevet 3. mars 2014 #18 Skrevet 3. mars 2014 Eg er lærar. Tidvis elsker eg jobben min og somme tider har eg den langt oppe i halsen. Det er mange faktorar som spelar inn. Er inne i ein bra periode no:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #19 Skrevet 3. mars 2014 Storkoser meg på jobb, noen ganger tenker jeg selvsagt 'åh nei jeg vil ikke' men det går over så fort uniformen er på, når jeg tenker tanken sitter jeg gjerne godt plantet i sofaen og egentlig er litt giddalaus i øyeblikket. Er hjemmeværende mamma i ukedagene og jobber som vekter i helgene i sentrum på utesteder. :-) Anonymous poster hash: 432da...2e6 Sorry for å kuppe tråden, men må bare spør deg om et par ting. Jobber du for et vekterselskap, eller direkte med ett/flere utesteder? Jeg har ansatt ett par vektere direkte som får 200,- timen men lurer på å gå over til et vekterselskap for å få litt mer kvalifisert arbeidskraft, men synes det er så dyrt. Er det lov å spørre hvor mye du tjener? Anonymous poster hash: 2667b...0ad
Jojo x3 Skrevet 3. mars 2014 #20 Skrevet 3. mars 2014 Elsker jobben min som lærer! Men det er selvfølgelig gode og mindre goder dager her som ellers i livet.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #21 Skrevet 3. mars 2014 Elsker jobben min fordi det er mange hyggelige kollegaer der, spennende faglig og super fleksitidsordning. Svært selvstendig stilling. Men på fredagen er jeg superglad for at det er helg! Henter ungene i barnehagen og skrur opp p3 i bilen de to minuttene vi bruker i den og begynner å tenke på hva vi har lyst til å finne på de neste dagene. Er økonom. Anonymous poster hash: ea11c...721
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #22 Skrevet 3. mars 2014 Jeg er lege, og liker faget. Men jeg liker ikke jobben min.... Jeg gruer meg hver dag fordi jeg aldri vet hvor jeg blir satt til å jobbe (man kan plutselig bli omplassert ned i akuttmottak eller plutselig beordret hjem for å sove og deretter stille på jobb kl 16 for å ta en 17-timers vakt). Jeg gruer meg fordi jeg vet at dagen vil bli like travel som alltid uten dopauser og uten lunsjpauser. Alltid jakte på en overlege som kan hjelpe meg med de vanskeligste kasus. Alltid redd for at noe plutselig eller noe akutt skal oppstå og at jeg da ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg gruer meg til å komme på jobb de dagene jeg har fordypning fordi jeg da kan bli sett på som " ledig arbeidskraft" og beordret opp for å ta unna en sengepost. Vel, problemet er, som dere merker, altfor stort ansvar på altfor unge skuldre. Anonymous poster hash: ad665...0d0
LanzaroteJenta Skrevet 3. mars 2014 #23 Skrevet 3. mars 2014 Jeg er resepsjonist på er lite hotell. Det er godt vedlikeholdt og veldrevet, så vi har stort sett blide gjester og få klager. Sjefene mine er fantastiske og de aller fleste kollegaene mine også. Det eneste jeg kunne ønske var annerledes nå når jeg har barn, ville være å slippe skiftarbeid og det å aldri ha faste fridager.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #24 Skrevet 3. mars 2014 Underviser i språk ved et språkkurs der jeg har oppegående, voksne interesserte elever som betaler for å lære språk. Fantastisk! Anonymous poster hash: 2dede...f5b
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. mars 2014 #25 Skrevet 3. mars 2014 Før jeg ble syk jobbet jeg med maskinering. Jobbet i manuelle og styrte cnc maskiner. Elsket jobben min. Var også glad i helg og ferie og ekstra tid med barna. Men kjekt å komme på jobb igjen. Tidligere jobbet jeg som tannlege assistent (før jeg tok den utdanningen) og da var jeg ekstra glad de dagene jeg skulle dit. Og veldig lei meg når jeg var hjemme med sykt barn. Var selvfølgelig godt å få være hjemme med barnet og ta meg av det. Men andre ganger har det vært godt med en pause når barna er syke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå