Gå til innhold

Hva syntes du om navnet Sol?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen mening? Tror du navnet kan bli en belastning for barnet, type sol og måne osv?

 

Anonymous poster hash: 1d166...f83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det ikke. i samme kategori som Lykke.

 

Anonymous poster hash: 48747...b9b

Skrevet

Sol minner meg om sagaen fra isfolket.

 

Anonymous poster hash: 38265...3ea

Skrevet

Liker absolutt ikke. Ville man kalt barnet for Måne, Sky, Fjell eller Gress? neppe. Da burde man heller ikke kalle barnet Sol.



Anonymous poster hash: 5fbf1...669
Skrevet

Kjenner en som heter Solrun fra barndommen....hadde ikke noe problemer med mobbing av navnet dengang...

Men synes alikevel navnet Sol mangler ett eller annet....

Skrevet

Jeg liker det ikke. i samme kategori som Lykke.

 

Anonymous poster hash: 48747...b9b

Hehe. Jeg elsker navnet Sol, og elsker navnet Lykke! :-)

 

Anonymous poster hash: b2664...d94

Skrevet

liker det men kunne ikke brukt det på noen av "mine"



Anonymous poster hash: 69ea0...2f5
Skrevet

Har en liten Sol, så jeg elsker det :)



Anonymous poster hash: 03a0e...160
Skrevet

Jåleri :-P

 

Anonymous poster hash: 26817...84d

Skrevet

Datteren min har det som mellomnavn. Hun er oppkalt etter sin mormor Solveig, som har Sol som kallenavn.

 

Anonymous poster hash: 850cc...a75

Skrevet

Det er sånn hippie/new age-navn... 

Skrevet

Jeg syns ikke det er pent.



Anonymous poster hash: 111aa...ea9
Skrevet

Kjempefint! Synd det ikke er mere brukt.



Anonymous poster hash: 51bf0...ee5
Skrevet

Njaa..

 

Synes det er eit halvt namn, ville gått for Solveig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...