Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Noen mening? Tror du navnet kan bli en belastning for barnet, type sol og måne osv? Anonymous poster hash: 1d166...f83
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Jeg liker det ikke. i samme kategori som Lykke. Anonymous poster hash: 48747...b9b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Sol minner meg om sagaen fra isfolket. Anonymous poster hash: 38265...3ea
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Liker absolutt ikke. Ville man kalt barnet for Måne, Sky, Fjell eller Gress? neppe. Da burde man heller ikke kalle barnet Sol. Anonymous poster hash: 5fbf1...669
38_Bergen Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Kjenner en som heter Solrun fra barndommen....hadde ikke noe problemer med mobbing av navnet dengang... Men synes alikevel navnet Sol mangler ett eller annet....
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Jeg liker det ikke. i samme kategori som Lykke. Anonymous poster hash: 48747...b9b Hehe. Jeg elsker navnet Sol, og elsker navnet Lykke! :-) Anonymous poster hash: b2664...d94
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 liker det men kunne ikke brukt det på noen av "mine" Anonymous poster hash: 69ea0...2f5
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Har en liten Sol, så jeg elsker det Anonymous poster hash: 03a0e...160
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Jåleri :-P Anonymous poster hash: 26817...84d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Datteren min har det som mellomnavn. Hun er oppkalt etter sin mormor Solveig, som har Sol som kallenavn. Anonymous poster hash: 850cc...a75
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #16 Skrevet 4. mars 2014 Jeg syns ikke det er pent. Anonymous poster hash: 111aa...ea9
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #17 Skrevet 4. mars 2014 Kjempefint! Synd det ikke er mere brukt. Anonymous poster hash: 51bf0...ee5
☆☆☆ Skrevet 4. mars 2014 #18 Skrevet 4. mars 2014 Njaa.. Synes det er eit halvt namn, ville gått for Solveig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå