Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Jeg skulle hjelpe mannen med noen applikasjoner på tlf hans, og når jeg åpner play butikken kommer jeg på første side, hvor jeg leser høyt "anbefalt for deg" mens jeg ler litt fordi det står paranormal scanner. Men i det jeg sier det høyt røsker han tak i telefonen og skal ha den tilbake for å se hva som står. Nå vil han ikke si hvorfor han reagerte sånn.. Noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: 27569...a5a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Sikkert noen barnslige apper han har lastet ned, som han ikke er interessert i at du skal le av. Min mann har også et par barnslige apper, og jeg må ærlig innrømme at jeg himler med øynene når han drar frem mobilen, og "pisker den" og den sier "svosj" som et piskeslag... (usikker på hvordan det høres ut, jeg husker ikke riktig). Anonymous poster hash: 5f4ea...a3f
Leselyset Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Forstår reaksjonen hans jeg.. Om du ler av den første appen, og han har flere av samme typen, så ser han vel for seg et latterbrøl til slutt. Hadde han skjult noe, tror jeg ikke du hadde fått store tilgangen til telefonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå