Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hvilken farge er mørkest av 700 og 713 ol? Anonymous poster hash: fe450...f78
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 7 er naturfarge. Varierer litt fra leverandør hvilken farge det er. Lys brun mellomblond? I såfall står 7 for naturfargen og tallene etter hvilken fargeretning. 1 er kald/Ask 3 står for gul/orange. Kommer også Ann på merket:) Anonymous poster hash: 84de1...7d5
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 7 er naturfarge. Varierer litt fra leverandør hvilken farge det er. Lys brun mellomblond? I såfall står 7 for naturfargen og tallene etter hvilken fargeretning. 1 er kald/Ask 3 står for gul/orange. Kommer også Ann på merket:) Anonymous poster hash: 84de1...7d5 Jeg har 700 i håret nå men synes det er litt for blondt. Vil ha lys brun men vet ikke hva jeg skal ta. Blir enten for lyst el mørkt.. Anonymous poster hash: fe450...f78
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Litt vanskelig å hjelpa da jeg ikke vet hvilket merke du bruker. Frisør farge eller butikkfarge? Anonymous poster hash: 84de1...7d5
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Generelt er farge 700 en mørke blond farge, 713 er nok en kaldere nyanse, med tanke på at det er tilsatt en grå tone i den ( dette vil alltid gi en " mørkere" nyanse enn naturlige fargetoner ). Dersom du har farget hår hår for tiden, og som er en ren mørk blond farge vil jeg anbefale at du kjøper en lys brun farge den mest naturlige altså en ren 6. Dette ettersom du ønsker en lys brun farge. Men jeg ville holdt meg til en farge som vaskes ut gradvis da det er best å være sikker på at en farge ikke blir for mørkt. Jeg vet heller ikke om håret ditt er skadet eller slitt, ville i hvertfall kuret denne før farging. Dersom du absolutt må ha permanent farge ville jeg blandet 2 rene farger, dvs. 70% av en ren mørkblond og 30% en ren lys brun. Med ren mener jeg farge som ikke etterfølges av andre sifrer ( f.eks 6.15 osv )og jeg ville holdt 5-10 minutter lengre i håret enn anbefalt. Tilsett gjerne morrocanoil i fargen. Det er jo større presisjon å gjøre dette hos frisør selvsagt, men det er ikke i veien for deg å lykkes ved å bruke hjemmefargene så lenge du holder deg til rene toner og ikke ønsker å endre hårfarge drastisk. OBS! Dersom du syns det er for mørkt når du skyller håret bruk en deep cleansing shampoo 2 ganger, det vil litt av nyansen. Lykke til! Anonymous poster hash: 38d95...d34
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Litt vanskelig å hjelpa da jeg ikke vet hvilket merke du bruker. Frisør farge eller butikkfarge? Anonymous poster hash: 84de1...7d5 Butikk, casting creame gloss el noe sånt som skal bare vare 6-8 uker Anonymous poster hash: fe450...f78
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Ville ikke gått på med en ren 6! Den kan fort bli for mørk om du ikke ønsker det for mørkt! Butikkfarge er tett pingmenterte og vanskelig og fjerne! Er frisør:) Anonymous poster hash: 84de1...7d5
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Ville ikke gått på med en ren 6! Den kan fort bli for mørk om du ikke ønsker det for mørkt! Butikkfarge er tett pingmenterte og vanskelig og fjerne! Er frisør:) Anonymous poster hash: 84de1...7d5 Er det en mellomting mellom 700 og 6? Anonymous poster hash: fe450...f78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå