Gå til innhold

Er det farlig å suge en mann for lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min sier at en hun kjenner fikk brudd i kjeven etter å ha hatt suget i over en time

Anonymous poster hash: d5466...d72
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får vondt etter fem minutter.

Ikke bare kult når mannen har tykk.

Anonymous poster hash: 0fcbd...540

Skrevet

Aldri hørt om det engang, men nå har ikke jeg styrt på i en hel time. Her tar det langt kortere tid før det går for mannen.

Anonymous poster hash: dcc23...c94
Skrevet

Hvis du suger en mann så hardt at du brekker kjeven, så ville mest sannsynligvis mannen fått grusomt vondt. Å suge jevnt og trutt i én time er ikke nok til å brekke kjeven. Du kan derimot ryke strengen på penis hvis du suger for hardt eller for lenge.

Skrevet

Gjør du det ofte nok får du sugerynker!

Anonymous poster hash: eec73...6bb

Skrevet

Oi, wow, det bruddet må være forårsaket av en mann som ikke lengre ønsket å bli sugd, - han var vel både sår og lei kan jeg tro! 

Jeg får vondt i kjeven etter ei stund med suging, kan ikke si jeg har telt minuttene, men han holder ikke lenge nok til å slite kjeven min ut. Jeg tror aldri det kunne forårsaket brudd, men kanskje smerter ei stund etterpå om man er virkelig intens...

Anonymous poster hash: b6946...916
Skrevet

Nei vet du hva ! Herregud, det finnes vel knapt en mann som vil bli sugd i 1 time :P bevares, noe så lite opphissende. Det må bli direkte smertefullt for mannen og slitsomt for deg.

Sex skal jo være variert og spennende, ikke samme ting i en time ;)

Dette innlegget må jeg fortelle samboer om ;) he he

Anonymous poster hash: 8cf5e...d48

Skrevet

Om man suger en man så lenge som en time, så vil jeg tro man gjør noe fullstendig feil. Og ikke minst fullstendig galt siden man brekker kjeven  :fnise:

Skrevet

Den som hadde giddet og suge i en hel time fortjener jaggu meg en medalje..

Anonymous poster hash: 0b5e3...e15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...