Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Venninnen min sier at en hun kjenner fikk brudd i kjeven etter å ha hatt suget i over en time Anonymous poster hash: d5466...d72
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Jeg får vondt etter fem minutter. Ikke bare kult når mannen har tykk. Anonymous poster hash: 0fcbd...540
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Aldri hørt om det engang, men nå har ikke jeg styrt på i en hel time. Her tar det langt kortere tid før det går for mannen. Anonymous poster hash: dcc23...c94
SuperFries Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Hvis du suger en mann så hardt at du brekker kjeven, så ville mest sannsynligvis mannen fått grusomt vondt. Å suge jevnt og trutt i én time er ikke nok til å brekke kjeven. Du kan derimot ryke strengen på penis hvis du suger for hardt eller for lenge.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Gjør du det ofte nok får du sugerynker! Anonymous poster hash: eec73...6bb
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Oi, wow, det bruddet må være forårsaket av en mann som ikke lengre ønsket å bli sugd, - han var vel både sår og lei kan jeg tro! Jeg får vondt i kjeven etter ei stund med suging, kan ikke si jeg har telt minuttene, men han holder ikke lenge nok til å slite kjeven min ut. Jeg tror aldri det kunne forårsaket brudd, men kanskje smerter ei stund etterpå om man er virkelig intens... Anonymous poster hash: b6946...916
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Nei vet du hva ! Herregud, det finnes vel knapt en mann som vil bli sugd i 1 time bevares, noe så lite opphissende. Det må bli direkte smertefullt for mannen og slitsomt for deg. Sex skal jo være variert og spennende, ikke samme ting i en time Dette innlegget må jeg fortelle samboer om he he Anonymous poster hash: 8cf5e...d48
*Lissi* Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Om man suger en man så lenge som en time, så vil jeg tro man gjør noe fullstendig feil. Og ikke minst fullstendig galt siden man brekker kjeven
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Den som hadde giddet og suge i en hel time fortjener jaggu meg en medalje.. Anonymous poster hash: 0b5e3...e15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå