Gå til innhold

Regresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd? Tror du/tror du ikke på det? Om du har prøvd, kan du fortelle litt om opplevelsen?

Anonymous poster hash: cbdb9...86a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det?

Anonymous poster hash: 5f16a...f71

Skrevet

Hva er det?

Anonymous poster hash: 5f16a...f71

Å bli tatt tilbake til tidligere liv.

Skrevet

Noen som har prøvd? Tror du/tror du ikke på det? Om du har prøvd, kan du fortelle litt om opplevelsen?

Da tenker du på reinkarnasjon :) regresjon er en matematisk måling

Anonymous poster hash: 6fd6b...e76

Skrevet

Jeg har prøvd det. Og fikk mye ut av det, masse i dette livet kom på plass, da jeg fikk vite hva som hadde skjedd i et tidligere liv. I det tidligere livet var det mennesker fra mitt liv. Jeg påførte de smerte i det livet, i mitt liv er det de som påførte meg smerte.

Men du får jo opp hva du har gjort/opplevd i et tidligere liv. Og dette må du jo takle, leve med. Så jeg er veldig glad for det ene livet jeg gikk tilbake til. Men ønsker ikke å gå tilbake til flere tidligere liv.

Anonymous poster hash: 08388...fc5
Skrevet

Da tenker du på reinkarnasjon :) regresjon er en matematisk måling

Anonymous poster hash: 6fd6b...e76

Kan også bety å bli tatt tilbake til tidligere liv, og masse annet også for den saks skyld, jeg skulle ha vært tydeligere!:P

Skrevet

Har prøvd en gang, fikk kun bruddstykker, men ikke noe spesielt ut av det. Har veldig lyst til å prøve igjen snart.

Jeg gjorde det på egenhånd med en guide på CD.

Anonymous poster hash: c11bd...8d3

Skrevet

Hvor kan en få gjort det?

Anonymous poster hash: 1b495...ac4

Skrevet

Jeg gikk til en behandler som holdt på med dette privat. Gikk der i behandling grunnet en jævlig barndom. Og etter en stund prøvde vi regresjon. Er jeg som skrev innlegg 5 i denne tråden.

Anonymous poster hash: 08388...fc5
Skrevet

Tror ikke på det, kaller det humbug!

Anonymous poster hash: 634c6...ad7
Skrevet

Jeg tror ikke på noe av slikt, ikke nisser, engler, tidligere liv, krystaller, varme hender osv. Men er interessert og skulle gjerne prøvd hvis jeg fikk det gratis. Svigers er overbevist om slikt, til sønnenes store fortvilelse. Jeg er vel mer åpen, men absolutt skeptisk og kritisk.

Anonymous poster hash: f69b5...c03

Skrevet

Jeg har lært regresjonsanalyse. Det var ganske morsomt,  men noe sier meg at det ikke er det du tenker på.

Anonymous poster hash: e80b8...b83
Skrevet

Flere?:)

Skrevet

Jeg har lært regresjonsanalyse. Det var ganske morsomt, men noe sier meg at det ikke er det du tenker på.

SPSS <3

Anonymous poster hash: 5ea91...1e4

Skrevet

Jeg har lært regresjonsanalyse. Det var ganske morsomt, men noe sier meg at det ikke er det du tenker på.

SPSS <3

Anonymous poster hash: 5ea91...1e4

R

Anonymous poster hash: 634c6...ad7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...