Fru vims Skrevet 3. mars 2014 #26 Skrevet 3. mars 2014 Han har vel ikke fått med seg at det var bursdag, fordi kona hans hadde ordnet gave. Og så har han vel vært travelt opptatt. Så ille er vel ikke det. Det svaret du fikk var sikkert ikke sånn ment.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #27 Skrevet 3. mars 2014 Eneste jeg fikk ut av å lese denne tråden er at det finnes mange snåle småbarnsmødre. Anonymous poster hash: 15703...0ba ? Anonymous poster hash: 0746d...686 Hva var det du ikke skjønte? Si endelig i fra så skal jeg forklare bedre. ;-) Anonymous poster hash: 15703...0ba Det jeg lurte på var hva du mente med det siden alle syns HI overdriver voldsomt. Anonymous poster hash: 0746d...686
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #28 Skrevet 3. mars 2014 Eneste jeg fikk ut av å lese denne tråden er at det finnes mange snåle småbarnsmødre. Anonymous poster hash: 15703...0ba ? Anonymous poster hash: 0746d...686 Hva var det du ikke skjønte?Si endelig i fra så skal jeg forklare bedre. ;-) Anonymous poster hash: 15703...0ba Det jeg lurte på var hva du mente med det siden alle syns HI overdriver voldsomt. Anonymous poster hash: 0746d...686 Jeg mente da HI. Det er da rimelig navlebeskuende å miste respekt for en pappa som ikke visste at eget barn hadde vært i bursdag. Så da er HI en skikkelig snåling. ;-) Anonymous poster hash: 15703...0ba
Guttaboys Skrevet 3. mars 2014 #29 Skrevet 3. mars 2014 Jeg hadde bare ledd og sagt "typisk mannfolk"...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #30 Skrevet 3. mars 2014 Eneste jeg fikk ut av å lese denne tråden er at det finnes mange snåle småbarnsmødre. Anonymous poster hash: 15703...0ba ? Anonymous poster hash: 0746d...686 Hva var det du ikke skjønte?Si endelig i fra så skal jeg forklare bedre. ;-) Anonymous poster hash: 15703...0ba Det jeg lurte på var hva du mente med det siden alle syns HI overdriver voldsomt. Anonymous poster hash: 0746d...686 Jeg mente da HI. Det er da rimelig navlebeskuende å miste respekt for en pappa som ikke visste at eget barn hadde vært i bursdag. Så da er HI en skikkelig snåling. ;-) Anonymous poster hash: 15703...0ba Anonymous poster hash: 0746d...686
Sjokoladebanan Skrevet 3. mars 2014 #31 Skrevet 3. mars 2014 At en pappa eller mamma for den saks sktld ikke får med seg at det er bursdag o.l kan jo skje hvem som helst, men måten han ordla seg på synes jeg ikke så mye om da. Syntes det hørtes ut som om det han gjorde var så mye viktigere enn barna. Men å glemme noe kan vel alle gjøre. Nå vet jeg ikke tonen han hadde. Det har jo også noe å si, men flåsete sagt det er jeg enig i. Håper han ikke mente det han sa på den måten du tolket det da..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #32 Skrevet 3. mars 2014 At en pappa eller mamma for den saks sktld ikke får med seg at det er bursdag o.l kan jo skje hvem som helst, men måten han ordla seg på synes jeg ikke så mye om da. Syntes det hørtes ut som om det han gjorde var så mye viktigere enn barna. Men å glemme noe kan vel alle gjøre. Nå vet jeg ikke tonen han hadde. Det har jo også noe å si, men flåsete sagt det er jeg enig i. Håper han ikke mente det han sa på den måten du tolket det da.. HI Oj...ja, dette ble helt feil. Jeg skrev innlegget litt i frustrasjon over denne familien som jeg kjenner relativt godt. Og far i huset konsentrerer tiden sin om jobben og sine aktiviteter - det er nok dessverre det han lever og ånder for. Så tjener han bra og da, så på den måten så brødfør han jo familien sin mer enn godt. Men det er ikke første gangen jeg har hørt hans tankegang og det var det som lå til grunn for denne "dråpen" han slang ut ovenfor meg. Skjønner godt at det virker som om jeg overreagerte men dessverre gjorde jeg ikke det. Det var bare dråpen som gjorde at jeg mistet respekten for han som far. Det er sjelden han er med på barnas aktiviteter med glede. Han gjør det fordi han MÅ...ikke fordi han har lyst. Og stikker så fort han kan, helst tilbake til jobb. Han passer barna sine innimellom, ikke fordi han har lyst til å gjøre noe med dem men fordi kona skal ut. Så han må. Men han har begrenset dette til max 1 gang i uka. Det er jo bra, men det er det at han begrenser det for kona....selv så "må" han ut når han "må" gjøre noe for jobb el.l. Han er okay person og oppegående og alt. Men han har ingen glede av å være sammen med barna sine. Så da han kom med den kommentaren til meg, så tenkte jeg bare at det var trist. Trist at en pappa faktisk bryr seg mer om jobb/seg selv enn hvordan barna hans vokser opp og hva de gjør på fritiden. Han aner faktisk ingenting. Sorry at jeg fikk ut dette helt feil og at dere reagerte forstår jeg veldig lett. Men det var faktisk sånn at jeg mistet respekten for han. Som pappa i hvert fall. Min eks er ikke noe bedre, men jeg er jaggu glad for at han er en eks. Og synes synd på min venninne som lever godt med sin gjennomsnittsløgn. Anonymous poster hash: 44e24...821
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #34 Skrevet 3. mars 2014 At en pappa eller mamma for den saks sktld ikke får med seg at det er bursdag o.l kan jo skje hvem som helst, men måten han ordla seg på synes jeg ikke så mye om da. Syntes det hørtes ut som om det han gjorde var så mye viktigere enn barna. Men å glemme noe kan vel alle gjøre. Nå vet jeg ikke tonen han hadde. Det har jo også noe å si, men flåsete sagt det er jeg enig i. Håper han ikke mente det han sa på den måten du tolket det da.. HIOj...ja, dette ble helt feil. Jeg skrev innlegget litt i frustrasjon over denne familien som jeg kjenner relativt godt. Og far i huset konsentrerer tiden sin om jobben og sine aktiviteter - det er nok dessverre det han lever og ånder for. Så tjener han bra og da, så på den måten så brødfør han jo familien sin mer enn godt. Men det er ikke første gangen jeg har hørt hans tankegang og det var det som lå til grunn for denne "dråpen" han slang ut ovenfor meg. Skjønner godt at det virker som om jeg overreagerte men dessverre gjorde jeg ikke det. Det var bare dråpen som gjorde at jeg mistet respekten for han som far. Det er sjelden han er med på barnas aktiviteter med glede. Han gjør det fordi han MÅ...ikke fordi han har lyst. Og stikker så fort han kan, helst tilbake til jobb. Han passer barna sine innimellom, ikke fordi han har lyst til å gjøre noe med dem men fordi kona skal ut. Så han må. Men han har begrenset dette til max 1 gang i uka. Det er jo bra, men det er det at han begrenser det for kona....selv så "må" han ut når han "må" gjøre noe for jobb el.l. Han er okay person og oppegående og alt. Men han har ingen glede av å være sammen med barna sine. Så da han kom med den kommentaren til meg, så tenkte jeg bare at det var trist. Trist at en pappa faktisk bryr seg mer om jobb/seg selv enn hvordan barna hans vokser opp og hva de gjør på fritiden. Han aner faktisk ingenting. Sorry at jeg fikk ut dette helt feil og at dere reagerte forstår jeg veldig lett. Men det var faktisk sånn at jeg mistet respekten for han. Som pappa i hvert fall. Min eks er ikke noe bedre, men jeg er jaggu glad for at han er en eks. Og synes synd på min venninne som lever godt med sin gjennomsnittsløgn. Anonymous poster hash: 44e24...821 Men med all den bakgrunnsinfoen så var det vel ikke så plutselig du mistet respekten? Det er litt rart med hvor mye info man plutselig kommer på når man ikke får den responsen man forventer Anonymous poster hash: 2d4f6...92b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #35 Skrevet 3. mars 2014 At en pappa eller mamma for den saks sktld ikke får med seg at det er bursdag o.l kan jo skje hvem som helst, men måten han ordla seg på synes jeg ikke så mye om da. Syntes det hørtes ut som om det han gjorde var så mye viktigere enn barna. Men å glemme noe kan vel alle gjøre. Nå vet jeg ikke tonen han hadde. Det har jo også noe å si, men flåsete sagt det er jeg enig i. Håper han ikke mente det han sa på den måten du tolket det da..HIOj...ja, dette ble helt feil. Jeg skrev innlegget litt i frustrasjon over denne familien som jeg kjenner relativt godt. Og far i huset konsentrerer tiden sin om jobben og sine aktiviteter - det er nok dessverre det han lever og ånder for. Så tjener han bra og da, så på den måten så brødfør han jo familien sin mer enn godt. Men det er ikke første gangen jeg har hørt hans tankegang og det var det som lå til grunn for denne "dråpen" han slang ut ovenfor meg. Skjønner godt at det virker som om jeg overreagerte men dessverre gjorde jeg ikke det. Det var bare dråpen som gjorde at jeg mistet respekten for han som far. Det er sjelden han er med på barnas aktiviteter med glede. Han gjør det fordi han MÅ...ikke fordi han har lyst. Og stikker så fort han kan, helst tilbake til jobb. Han passer barna sine innimellom, ikke fordi han har lyst til å gjøre noe med dem men fordi kona skal ut. Så han må. Men han har begrenset dette til max 1 gang i uka. Det er jo bra, men det er det at han begrenser det for kona....selv så "må" han ut når han "må" gjøre noe for jobb el.l. Han er okay person og oppegående og alt. Men han har ingen glede av å være sammen med barna sine. Så da han kom med den kommentaren til meg, så tenkte jeg bare at det var trist. Trist at en pappa faktisk bryr seg mer om jobb/seg selv enn hvordan barna hans vokser opp og hva de gjør på fritiden. Han aner faktisk ingenting. Sorry at jeg fikk ut dette helt feil og at dere reagerte forstår jeg veldig lett. Men det var faktisk sånn at jeg mistet respekten for han. Som pappa i hvert fall. Min eks er ikke noe bedre, men jeg er jaggu glad for at han er en eks. Og synes synd på min venninne som lever godt med sin gjennomsnittsløgn. Anonymous poster hash: 44e24...821 Men med all den bakgrunnsinfoen så var det vel ikke så plutselig du mistet respekten? Det er litt rart med hvor mye info man plutselig kommer på når man ikke får den responsen man forventer Anonymous poster hash: 2d4f6...92b HI Jeg ser hvor du vil hen og det er greit. Det lå mye følelser bak min reaksjon og jeg ville bare få det ut. Jo, respekten mistet jeg akkurat der og da. Plutselig gikk det faktisk opp for meg, hvordan han var, og jeg ble litt lei meg på denne jentas vegne. Tidligere så har jeg faktisk tenkt at han sikkert ikke var så ille og at menn er menn og funnet tusen unnskyldninger for at han faktisk, innerst inne var genuint interessert i å følge opp sine barn. Ikke at det har noe som helst med meg å gjøre, men jeg blir skuffet over mennesker som er slik. Og som samtidig tror de er Guds gave til denne verden. Så når han sa dette så sa det "pang" hos meg og denne mannen gikk fra å være en interessant person, til en egoistisk, selvsentrert mann uten like. Og alle de negative kommentarene her inne gjorde sitt til at jeg måtte tenke over saken, ja, det har du rett i. Jeg måtte grave litt i meg selv å kjenne etter hvorfor jeg reagerte slik jeg gjorde, og hvor dette kom fra. Var jeg selv på en ego-trip? Derfor følte jeg for å forklare meg en gang til. For meg selv. Slik at jeg fikk det klart for meg at nei, det er ikke jeg som lager krig av ingenting. Og jeg overdriver ikke. Men det kom jo altfor lite fram i det første innlegget. Akkurat som om jeg tenkte tusen tanker mens jeg skrev, om hva jeg følte og hvorfor, og så skrev jeg bare ned tre av dem. Men jeg sitter ikke her og finner opp hva denne mannen gjør altså, for å rettferdiggjøre meg selv. Jeg er tross alt anonym her inne. Anonymous poster hash: 44e24...821
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #36 Skrevet 4. mars 2014 Jeg synes det er trist med en far som ikke aner hva datteren er på av av arrangementer. Hadde reagert likt som HI. Anonymous poster hash: b63f5...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå