Gå til innhold

Altså.. Jeg er også i overkant glad i lilla. Meeeeen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Oi :o

De skal ha for å være konsekvente da... :P

Skrevet

he, he, lilla vegger var nå en ting, men HVA er det med briter og tepper?! Oppetter badekaret??

Skrevet

Min 4-åring hadde elsket det huset!

Teppe på badet er fæle greier. Husker at jeg bodde hos en familie med tepper overalt da jeg var på språkreise i England. Ekkelt og uhygenisk!

Skrevet

Teppe på badet er fæle greier. Husker at jeg bodde hos en familie med tepper overalt da jeg var på språkreise i England. Ekkelt og uhygenisk!

Topper den: jeg delte et hus med tre gutter da jeg bodde i England. Gutter. Og vi hadde heldekkende fluffy teppe på do.

Skrevet

Oi :o  Jeg har ikke ord! Jeg er også glad i lilla, men dette var i overkant over hva jeg hadde taklet.

Skrevet

Topper den: jeg delte et hus med tre gutter da jeg bodde i England. Gutter. Og vi hadde heldekkende fluffy teppe på do.

Du vinner!!! Skjeggstubber og avklipte tånegler fra gamlefar er ingenting i forhold.

Skrevet

Du vinner!!! Skjeggstubber og avklipte tånegler fra gamlefar er ingenting i forhold.

Hehe, gamlefar hadde vel en gamlemor som av og til vaska - mens vi var studenter alle sammen... altså en alder da få gutter har oppdaget at de kan vaske og rydde og ikke veive med tissefanten...

Skrevet

Fnis. Nå ble jeg riktig så munter. :))

Skrevet

Fantastisk! Føler meg nokså kvalt av bare tanken og lilla er slett ingen stygg farge for meg heller. 

Skrevet

Da hadde jeg hatt egne slagstøvler til bruk på badet.

Skrevet

Jeg hadde tatt den lillafargen for å slippe viftende tissefanter any day!

Skrevet

Owæh... prøver febrilsk å finne noe fint å si om huset, men altså...

Skrevet

Det var veldig, veldig lilla :o

Skrevet

Litt spesielt å ha spisestua på soverommet, eller?

Skrevet

De har glemt fluffy lilla dosetetrekk, og ene sengen er aaaaaaaaalt for hvit. :P

Skrevet

Du verden så "kos" det var der.

Skrevet

Jeg lurer helt ærlig på om det er mannen eller kona som dominerer i ekteskapet til dem som bodde der.. :P

Skrevet

De skal ha for at det er gjennomført! Hvis jeg hadde klart å gjennomføre huset mitt i en eller annen stil i nærheten av hvor bra de har gjennomført sin stil, så hadde jeg vært veldig fornøyd. Meeeen uansett hvor glad jeg er i lilla, så hadde jeg garantert ikke valgt tema "lilla" for huset mitt. Lurer på om jeg kan overtale mannen til lilla gardiner i stua hvis jeg viser han det huset først? Da blir det jo nesten som ingenting med lilla gardiner i 4-5 vinduer...

Skrevet

Jeg har lilla sofa da.

Og da jeg bodde i Australia hadde jeg for eksempel lilla skittentøyskorg, av alle ting. 

Men hylende lilla gulvteppe _oppetter badekaret_- veeel, der mista de meg, gitt. Eller, egentlig ganske lenge før også..

Skrevet

Og jeg som vurderer lilla gang. Godt med litt inspirasjon. Hadde alt vært hvitt hadde ingen reagert, men må si det var noe fantasifullt. Særlig badekaret:)

Skrevet (endret)

Jeg hadde syrinlilla soverom i det første huset jeg bodde i etter jeg flytta. Dvs halve veggen, og så hvitt opp til taket. Og masse andre små syrinting (malte det som ikke løp sin vei). Men særlig soverommet var nydelig og svalt og innbydende...

Men det er et stykke derfra til psykotisk mørk lilla.

Endret av sug lut
Skrevet

Jeg ser den praktiske nytten ved å slå samme de to tinga. Når du er stappmett etter en bedre middag kan du bare velte deg over i senga, kneppe opp bukseknappen og ta deg en lur. På den andre siden, så tror jeg at jeg hadde slitt med å spise meg mett på noe som helst i et lilla plysjmareritt, så senga hadde fått stå i fred. Jeg tar et tomannstelt på vidda hvilken dag som helst over opplevelsen av å bo på innsiden av Tinky Winky.

Skrevet

Jeg ser den praktiske nytten ved å slå samme de to tinga. Når du er stappmett etter en bedre middag kan du bare velte deg over i senga, kneppe opp bukseknappen og ta deg en lur. På den andre siden, så tror jeg at jeg hadde slitt med å spise meg mett på noe som helst i et lilla plysjmareritt, så senga hadde fått stå i fred. Jeg tar et tomannstelt på vidda hvilken dag som helst over opplevelsen av å bo på innsiden av Tinky Winky.

Enig, jeg ville også likt at velte-over-etter-maten var sosialt akseptert, og da må senga gjerne være plassert slik at samtalen kan fortsette.

Skrevet

Ååå jeg vil bo der!!! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...