Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har ventet i snart ett år, men bestillingen kommer ikke. Levering utsettes og utsettes, og nå gidder jeg ikke mer. Hva gjør jeg? Hva skal jeg "true" med? Hvem kan evt. hjelpe meg slik at jeg i det minste får pengene tilbake? Frustrert og forbannet! Anonymous poster hash: 8239b...c88
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Ja, og jeg har lært å holde meg langt unna dem fra nå av altså. Anonymous poster hash: 8239b...c88
sug lut Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Glem det. http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144088671-infurn/page-2#entry146077730
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Ah, drittfirma! Og dumme meg, selvsagt. Men jeg klarer ikke å la dem slippe helt uten pes. Er det da ingenting jeg kan gjøre for å forsure tilværelsen deres i hvert fall bitte litt? Anonymous poster hash: 8239b...c88
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Mamma hadde det samme problemet med Infurn. Bestilte en sjenk og levering ble utsatt og utsatt og utsatt. Da hun endelig fikk tak i dem og klagde tilbudte de henne 10%avslag på neste bestilling. Haha som om hun noen gang kommer til å bestille noe nytt derfra;) Da sjenken endelig kom var den skadet Anonymous poster hash: 9337b...cdb
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Uffameg. Så det er ingen som har hyggelige historier om Infurn, bare sorgen? Vel, da må jeg kanskje belage meg på å anse pengene som tapt. Anonymous poster hash: 8239b...c88
MrsMilla Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har ventet i snart ett år, men bestillingen kommer ikke. Levering utsettes og utsettes, og nå gidder jeg ikke mer. Hva gjør jeg? Hva skal jeg "true" med? Hvem kan evt. hjelpe meg slik at jeg i det minste får pengene tilbake? Frustrert og forbannet! Anonymous poster hash: 8239b...c88 Hvordan betalte dere? Jeg bestilte noen varer, ikke superstor sum, som jeg verken har fått bekreftelse på eller levering. Tatt over en måned. Betalte med mastercard, og kontaktet de. Skal levere klage til de på svindel, så tar de saken videre. Enda en god grunn til å ha mastercard på investeringer - mye tryggere ved kjøp.
skjotta Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Jeg og min søster har bestillt derfra flere ganger og vært veldig fornøyd hver gang. Lang ventetid er det jo, men det visste vi på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Skjotta, hvor lang ventetid har dere opplevd? Og hvilke type varer har du/dere bestilt derfra? Anonymous poster hash: 8239b...c88
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Jeg bestilte to stoler derfra, som aldri kom. Leveringstiden var oppgitt til å være i juli i fjor (jeg bestilte i februar), men juli gikk og ingen stoler dukket opp. Jeg sendte mail på mail og spurte hva som foregikk. Hver gang svarte det at de skulle sjekke opp saken. De ringte to ganger og fortalte at stolene var på vei og at jeg skulle ha dem innen en uke. Det gikk to måneder til. Jeg kontaktet Forbrukerrådet (eller hva det nå heter) og spurte om rettighetene mine. De sa jeg hadde krav på å få igjen pengene. Jeg skrev nok en gang til Infurn og ba om å få tilbake pengene asap (jeg hadde også skrevet og truet med å kontakte Forbrukerrådet tidligere). Jeg tenkte pengene var tapt, men vips så kom stolene i slutten av november i fjor. Altså fikk jeg hva jeg betalte for, men om det var fordi jeg truet med det ene og det andre aner jeg ikke. Jeg kommer nok ikke til å bestille noe derfra flere ganger. Anonymous poster hash: 75ab2...08d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Rettelse: Stolene kom jo til slutt, så aldri ble litt feil.. Anonymous poster hash: 75ab2...08d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå