Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 http://www.lunehjem.no/interior/mobler/hay-stoler/hay-about-a-chair-aac22-mustard Trenger to nye kjøkkenstoler, og synes disse er litt kule. Hva tror dere ? Har et lite kjøkken da - skal stå inntil et hvitt bord. Anonymous poster hash: d5048...725
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Ikke min stil, men om du liker de, så kjør på!
FirstAidKit Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 De er kjempefine! Og ikke minst gode å sitte i Vi tittet også på dem, men valgte istedet Eames-stoler fordi de kunne settes helt inntil spisebordet vårt, noe Hay-stolene ikke kunne fordi armleendet er for høyt. Bare en tankevekker hvis du er usikker på om Hay-stolene er riktig for deres hjem.
Cruella De Vil Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 De er ikke helt min stil, jeg synes egentlig de ser litt ut som barnestoler, hehe. Siden du sier du har lite kjøkken, vil jeg si at det er upraktisk at de ikke kan stables også. Men som mammaen til Will & Ailo sier, er det jo bare å kjøpe dem hvis du liker dem selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå