Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hei, her går det i ett. Har en sønn på 4 år som er vidunderlig og aktiv. Han går deltid i barnehage. Pappan er mye ute og reiser. Jeg tar et krevende studium på fulltid. Har fått fritak fra undervisningsplikt da jeg har omsorg for barn. Men må da være selvdisiplinert og lese mye hjemme og skrive mange oppgaver. Nå skal jeg fremlegge noe muntlig på onsdag og merker at jeg gruer meg... Jeg føler meg trett og sliten (som mange andre, jeg vet det), pappan og sønnen vår har hostet mye om nettene i flere uker nå og jeg får også for lite søvn. Det er viktig at jeg nå tar meg tid til å trene - som jeg ikke har hatt tid/overskudd til på flere år! Vet at jeg vil føle meg mer energisk da. Så var det å komme igang da. Noen med råd eller gode erfaringer å kommer med? Takk på forhånd Anonymous poster hash: fdf74...b8e
BikkjeBisk Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 SUNN mat er alfa omega! I tillegg er det lurt å ta kostillskudd. Jeg bruker Pharmanex, merket STORE forandringer etter jeg startet!Hvis du ikke får til å sove sammen med dem, kan det være en mulighet å sove på sofaen eller ligge på en madrass på stuen? Det er viktig med søv
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Takk for svar Snilt av deg Ja, sunn mat er viktig. Prøver å spise forholdsvis sunt, men det blir vel litt ekstra sjokolade etc iblant. Ja, kosttilskudd er en god ide. Har en flyt vitamindrikk, har bare ikke orket i det siste... Må skjerpe meg! Sønnen vår hoster ikke så mye mer nå, men samboer har bronkitt... Får vurdere å ligge et annet sted hvis det ikke blir bedre snart. HI Anonymous poster hash: fdf74...b8e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Kan ikke sønnen din ha full plass i barnehage? Evt 80%. Så får du litt mer tid til å lese. Han er jo nå 4 år. Og undervisning er ofte veldig lurt å få med seg. Jeg har dager hvor det jeg har lært på skolen, ville tilsvart 2 uker lesing hjemme. Ellers multivitamin, sunt kosthold og fysisk aktivitet. Anonymous poster hash: cefb6...82f
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Ja, vet at jeg burde delta mer på undervisning. Men bor ganske langt unna fakultetet og bruker så lang tid på kjøring også. Men har tenkt å prøve å være med mer. Trenger å være en del av fagmiljøet også. Ang barnehage så har vi tenkt at han skal ha lenger dager der etter hvert. Det er klart det blir travelt her. Takk for gode råd HI Anonymous poster hash: fdf74...b8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå