Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Mange av disse bloggerne har barn, men kjøkken, gang, stue, bad etc viser ingen tegn til at det bor småttiser der. Ikke en støvel, barnebok eller legokloss å se what so ever. Har de det sånn til vanlig, eller bruker de bare usedvanlig mye tid på å dille til et lite område for å ta bilde til bloggen ? I enkelte hus hadde jeg følt meg skikkelig i veien, og livredd for å ødelegge stilen. Vil tro barna kan føle seg litt i veien også ? Anonymous poster hash: 23ed2...9a7
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Har tenkt det samme og ser for meg super oppdragne barn som ikke tør å leke, så kommer jeg til fornuft og tenker at de mest sannsylig styler voldsomt når barna har lagt seg, og at de tar bildene fra gode vinkler.. Mitt hus er og "barnefritt" etter klokken 19.00. Da er nemlig alle lekene vekk og huset er så å si shinet.. Kommer du mellom 7 og 19.00 på dagen er det helt annerledes. Anonymous poster hash: 89e10...30e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Vi rydder også huset om kvelden, men det er uansett spor etter barna. Barnebøker og blader under bordet i stuen, timeplaner og tannlegeinnkalling på kjøleskapet, sko og støvler står i hyllen i gangen, de jakkene de bruker henger på en knagg etc. På noen av disse bloggene er ikke engang barnerommene barnevennlige ser det ut som. Alt går i naturfarger, lekene er behørlig pakket bort i kasser eller kurver slik at ingenting synes. Det som kanskje får lov å stå til pynt, er "riktige" leker og ting, helst laget av tre. Djeco puslespill, den der Georg Jensen apekatten etc. HI Anonymous poster hash: 23ed2...9a7
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Mange innrømmer jo at de rydder et område hvor de tar bilde, mens bak kamera er det rotete. Ser mange bloggere som tar bilder med leker på gulvet, men interiørblogger skal være interiørinspirasjon og da bør interiøret komme til sin rett. Da bør rotet bort. Og jeg er selv ikke høytidelig. Legger ut mange instabilder med naturlig rot. Men hadde blitt lei av rotebilder på en blogg. Mange interiørbloggere som innreder slik at det skal synes at de har barn. Bare å holde seg unna disse shabby chick, stilrene og home&cottage bloggene. Anonymous poster hash: 738ad...022
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Det er nok disse jeg har rotet meg borti og kikket på, 12:59. (den paprikadama bla.a etter å ha lest her inne) Jeg heier på de med knæsje farger der ikke alt matcher 100%. Selv jobber jeg litt med å få litt mer farger inn i huset her, og leter etter inspirasjon. Tar gjerne imot tips til spreke blogger eller nettbutikker. HI Anonymous poster hash: 23ed2...9a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå