Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hvor normalt er det for gutter under skolealder å være veldig opptatt av tissen sin, at andre må ta på, vise frem kjønnet sitt osv? Har en gutt i barnehagen som lurer med seg andre barn på dette og som også har en voldsom fremtoning, som slår, lyver, prøver å skade de andre og later som han ikke vet hva som skjedde etterpå. Har tatt det opp med styrer og vet at andre foreldre også har det, mwn spmålet her er om hvoe vanlig dette er. Anonymous poster hash: 559db...79b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Min var ikke helt lik din..Manglet voldelig atferd. Han fikk andre barn til å ta av seg og det hadde til og med vært noe sleiking av en rumpe! Barnehagen tok kontakt med proffisjonelle fordi de ikke hadde vært borti dette før. De fikk beskjed om at det var helt normalt! Bhg fikk bare beskjed om å holde de under oppsyn. Gutten min er voksen nå, og det var aldri noe flere episoder enn de i bhg, over en periode på flere mnd. Jobber selv i bhg og ser at noen kull har slikt "problem". Det har mye med sammensetningen av barn å gjøre. Akkurat nå er det 4 utagerende gutter, noe voldelig. De har en tendens til å kle av seg buksa og vise tissen til jentene. Selv om man har sagt fra mange ganger. Utadvente barn. Rakkarunger er ordet jeg tenker, ikke annet De er litt tøffere enn resten Anonymous poster hash: 99010...a5c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Min var ikke helt lik din..Manglet voldelig atferd. Han fikk andre barn til å ta av seg og det hadde til og med vært noe sleiking av en rumpe! Barnehagen tok kontakt med proffisjonelle fordi de ikke hadde vært borti dette før. De fikk beskjed om at det var helt normalt! Bhg fikk bare beskjed om å holde de under oppsyn. Gutten min er voksen nå, og det var aldri noe flere episoder enn de i bhg, over en periode på flere mnd. Jobber selv i bhg og ser at noen kull har slikt "problem". Det har mye med sammensetningen av barn å gjøre. Akkurat nå er det 4 utagerende gutter, noe voldelig. De har en tendens til å kle av seg buksa og vise tissen til jentene. Selv om man har sagt fra mange ganger. Utadvente barn. Rakkarunger er ordet jeg tenker, ikke annet De er litt tøffere enn resten Anonymous poster hash: 99010...a5c Både min egen og guttene nå har vært ca 5 år. Anonymous poster hash: 99010...a5c
soleia Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Ikkje så uvanleg at gutar viser fram tissen i den alderen. Min ellers søte og snille veslebror tok og med seg ei jente for at dei skulle finne ut av forskjellane. Om det vert veldig påtrengande for dei andre i bhg må dei jo prøve å setje grenser.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Ble litt feil her, det er en gutt i mitt barns barnehage det gjelder Plagsomt for mitt barn og andre som blir truet til å gjøre ting de ikke vil av dette barnet. Hi Anonymous poster hash: 73c5a...da7
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Hvor normalt er det for gutter under skolealder å være veldig opptatt av tissen sin, at andre må ta på, vise frem kjønnet sitt osv? Har en gutt i barnehagen som lurer med seg andre barn på dette og som også har en voldsom fremtoning, som slår, lyver, prøver å skade de andre og later som han ikke vet hva som skjedde etterpå. Har tatt det opp med styrer og vet at andre foreldre også har det, mwn spmålet her er om hvoe vanlig dette er. Anonymous poster hash: 559db...79b Har ikke vært borti lignende selv. Bare litt "leke baby/skifte bleie/leke doktor" sitasjoner. Når man leser om missbrukte barns historie, er slik adferd dog veldig utbredt og symptomatisk. Denne gutten trenger ikke være misbrukt, men det er viktig å ha i bakhodet. Tenk på barn som kunne vært reddet om voksne rundt kunne tolket signalene de gav? Anonymous poster hash: 510e2...2a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå