Gå til innhold

Emmaljunga hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

når må man bestille vogn? hvor langt på vei var du? Jeg vil ha emmaljunga mondial duo leatherette eller emmaljunga deluxe paris. Tror 90% at vi ender opp med deluxe vognen <3 forelsket

Har hørt at emmaljunga kun produserer en farge og en type vogn om gangen? Hvor tidlig burde man bestille da? Jeg er kun i uke 8, men gleder meg sånn, hehe

Anonymous poster hash: 49430...2c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

når må man bestille vogn? hvor langt på vei var du? Jeg vil ha emmaljunga mondial duo leatherette eller emmaljunga deluxe paris. Tror 90% at vi ender opp med deluxe vognen <3 forelsket

Har hørt at emmaljunga kun produserer en farge og en type vogn om gangen? Hvor tidlig burde man bestille da? Jeg er kun i uke 8, men gleder meg sånn, hehe

De jeg kjente som bestilte bestilte tre mnd før.

Jeg kjøpte i Sverige og fikk den samme dag.

Skrevet

når må man bestille vogn? hvor langt på vei var du? Jeg vil ha emmaljunga mondial duo leatherette eller emmaljunga deluxe paris. Tror 90% at vi ender opp med deluxe vognen <3 forelsket

Det spørs helt om den fargen du vil ha er litt spesiell/mindre vanlig. For vil du ha en av de som selger mest har mange leverandører noen på lager. Ellers er det vel noen ukers bestillingstid! Regner med at du bestiller før sommeren, for emmaljungas fabrikk har sommerstengt og dermed blir det ekstra ventetid om du bestiller da!

Anonymous poster hash: fb31b...1dc

Skrevet

Ventet halvannen mnd på vår De Luxe London. Stengt på sommeren, ja!

Anonymous poster hash: 34b38...291

Skrevet

Ja fabrikken er stengt hele juli. I august kommer det ofte noen nye modeller / små endringer og noen i "årets farger".

Vi har termin helt i starten av september og fikk beskjed om å bestille i løpet av mai.

Anonymous poster hash: d8189...2e2

Skrevet

Tenker du ikke på mannen når du skal kjøpe vogn? Min mann hadde nektet å trille en så feminin vogn, men dere skal kanskje ha hver deres?

Anonymous poster hash: 98ebf...927

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...