Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Vurderer å selge vår to år gamle sofa fra Bolia (Sepia, 2,5 seter m/sjeselong), ny pris ca. 20000. Den ser nærmest ny ut. Hva er grei pris å ta som utgangspunkt? Anonymous poster hash: 7246b...9ba
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Nær 23000 kostet den forresten som ny. Anonymous poster hash: 7246b...9ba
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Brukte sofaer er vanskelig å selge. Da må det være noe spesielt med den. Ville lagt meg litt under halv pris. Anonymous poster hash: 270aa...776
Bustetroll Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Jeg tror folk som er villige til å legge så mye penger i en sofa ( halv pris av din, 10.000 ca) er folk som kjøper nytt.. Skal man kjøpe slikt brukt skal det gjerne være Ekstremt lave priser. Ville ikke betalt mer enn 5 i alle fall.
frk Nilsen Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Bolia har ofte 25-50% rabatter på sofaer osv, så følg med at dere ikke legger dere over ukens rabatt Hadde nok lagt meg litt i underkant av halv pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå