Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Har et barn på halvannet år og bor med pappaen som er veldig delaktig. Er det mye, om jeg er borte et par timer hver helg? Feks at jeg de fleste lørdager et borte et par timer på dagen eller at jeg drar bort et par timer før leggetid, slik at pappaen legger henne? Er som regel alltid hjemme. Det hender også i ukedager at jeg stikker ut litt før hun legger seg slik at det ikke blir så sent:) Vi jobber og hun i barnehage.. Tenker at jeg et unormal som gjør sånt:/ Anonymous poster hash: 318d5...808
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Jeg ser ikke noe problem i at du gjør det så lenge hun er like trygg på dere begge og hun føler seg trygg og ivaretatt - og dere begge voksne også er fornøyd med ordningen. Anonymous poster hash: bc7e3...dce
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Selvsagt ikke! Pappan er vel borte minst like mye? Anonymous poster hash: d38ce...25b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Hvorfor kan du ikke vente til hun er i seng? Du skriver at du som regel er hjemme, men det du skriver her, tyder ikke akkurat på det? Jeg har et lite barn selv, og ja, jeg synes du er mye borte mtp det du skriver. Anonymous poster hash: d3811...6ee
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Ja..samboern min er en sofagris som helst vil være hjemme så mye som mulig, jeg elsker og gjøre ting. Tar selvfølgelig barnet med på ting også. Men hvis jeg skal på kjøpesenter e.l drar jeg som regel uten henne Anonymous poster hash: 318d5...808
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Hvorfor kan du ikke vente til hun er i seng? Du skriver at du som regel er hjemme, men det du skriver her, tyder ikke akkurat på det? Jeg har et lite barn selv, og ja, jeg synes du er mye borte mtp det du skriver. Anonymous poster hash: d3811...6ee jo på hverdager og så og si helgen er jeg jo hjemme. Bortsett fra de kanskje to timene jeg drar før leggetid?Hvis jeg skal vente til hun legger seg blir det ofte veldig sent.. Om jeg skulle vært ute å handlet noen greier er jeg kanskje ikke ute av døra før kl 20.. Anonymous poster hash: 318d5...808
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Hvorfor kan du ikke vente til hun er i seng? Du skriver at du som regel er hjemme, men det du skriver her, tyder ikke akkurat på det? Jeg har et lite barn selv, og ja, jeg synes du er mye borte mtp det du skriver. Anonymous poster hash: d3811...6ee jo på hverdager og så og si helgen er jeg jo hjemme. Bortsett fra de kanskje to timene jeg drar før leggetid?Hvis jeg skal vente til hun legger seg blir det ofte veldig sent.. Om jeg skulle vært ute å handlet noen greier er jeg kanskje ikke ute av døra før kl 20.. Anonymous poster hash: 318d5...808 Hun legger seg vel kanskje 19-20, og om du drar ut 2 timer før det blir det ikke mye tid sammen før hun legger seg. Siden du skriver her tenker jo jeg også at du kjenner på det. De fleste her inne vil nok si at det ikke har noe å si. Jeg ville ikke gjort det. Når jeg jobbet bare dagtid syntes jeg at jeg hadde altfor lite tid med barna i hverdagen, så jeg hadde aldri prioritert slik. Anonymous poster hash: b399d...6c0
magica fra tryll Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Høres da veldig normalt ut. Hva gjør dere andre her da, når dere får flere barn og de skal på forskjellige ting de må ha med en voksen på? Bare fint HI synes jeg:) Så venner barnet seg sakte og fint til at de voksne tar seg en tur og kommer tilbake:) Hvis du selv synes du er for lite med barnet ditt, er det jo en annen sak.....
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Synes ikke du er mye borte:) min er også en del med bare pappaen sin, det er jo bra for dem det:) Anonymous poster hash: 2b46f...54a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Jeg synes du er mye borte, og jeg kjenner til det med å ha en mann som trives på sofaen. Jeg tar ungene med der jeg kan på dagtid, og hvis jeg skal noe uten barn gjør jeg mest mulig på kvelden. Da går jeg rett før leggetid. Anonymous poster hash: 29632...944
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Jeg jobber kveld minimum 2-3 dager i uken, samt noen lørdager. Jeg føler selv jeg er ekstremt mye borte, men har ikke noe valg. Så to timer her og der er jo ingenting spør du meg. Anonymous poster hash: 2f2ef...ca8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå