amandine Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Altså. Undertegnede har fått "litt" stor rumpe de siste ti årene. Og nå skal den nok en gang vekk. Jeg har en drøm om å jogge lett igjen, men det må vente til en ca 10 kilo er vekk, så foreløpig trenes det hjemme i stuen. I dag etter dagens treningsøkt satt jeg meg med min kjære pc for å jobbe i spisestuen. Her er store vinduer og god utsikt og jeg kunne ikke unngå å legge merke til mannen som kom joggende nedover bakken. Fin i kroppen og lett i steget, altså, så hadde ingen grunn til å ikke kose seg på tur (min grunn til å ikke kose seg på tur er de ekstra kiloene som gir meg vondt i leggene). MEN: Han syntes tydeligvis selv at han var Guds gave til verden. Han løp i trang singlet og hvite, korte tights!! Og JA uten noe under den hvite tightsen. Hva er det med menn??? Jeg satte rett og slett kaffen i halsen med et fnys. Mannfolk, altså.
bIomstre Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Kniis... Noen lengter etter jord og spade, andre lengter etter å kunne sprade, det er jo VÅR!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Kniis... Noen lengter etter jord og spade, andre lengter etter å kunne sprade, det er jo VÅR! "Slipp ballene fri, det er vår"?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Hahaha, han bød rett og slett på vårslepp?
sug lut Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Kniis... Noen lengter etter jord og spade, andre lengter etter å kunne sprade, det er jo VÅR! Ute og lufter revebjellene?
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Haha jeg skulle gitt masse for å få se det!
Musemorbr / Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Åh, han kjenner jeg! Eller, en av den sorten i alle fall. Vi har en her. Han er marinejeger og dermed synes han visstnok det også passer seg å jogge i den påkledningen når det er 15- ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå