Gå til innhold

Erre mulig? Dagens joggesjokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså. Undertegnede har fått "litt" stor rumpe de siste ti årene. Og nå skal den nok en gang vekk. Jeg har en drøm om å jogge lett igjen, men det må vente til en ca 10 kilo er vekk, så foreløpig trenes det hjemme i stuen. I dag etter dagens treningsøkt satt jeg meg med min kjære pc for å jobbe i spisestuen. Her er store vinduer og god utsikt og jeg kunne ikke unngå å legge merke til mannen som kom joggende nedover bakken. Fin i kroppen og lett i steget, altså, så hadde ingen grunn til å ikke kose seg på tur (min grunn til å ikke kose seg på tur er de ekstra kiloene som gir meg vondt i leggene). MEN: Han syntes tydeligvis selv at han var Guds gave til verden. Han løp i trang singlet og hvite, korte  tights!! Og JA uten noe under den hvite tightsen. Hva er det med menn??? Jeg satte rett og slett kaffen i halsen med et fnys. Mannfolk, altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha, det skulle jeg likt å se! ;)

Skrevet

Kniis... Noen lengter etter jord og spade, andre lengter etter å kunne sprade, det er jo VÅR!

:D

Skrevet

Kniis... Noen lengter etter jord og spade, andre lengter etter å kunne sprade, det er jo VÅR!

"Slipp ballene fri, det er vår"? :P

Skrevet

Hahaha, han bød rett og slett på vårslepp?

Skrevet

Ute og lufter revebjellene?

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Ha ha, dagens tråd :D

Skrevet

Haha jeg skulle gitt masse for å få se det! :D

Skrevet

Åh, han kjenner jeg! Eller, en av den sorten i alle fall. Vi har en her. Han er marinejeger og dermed synes han visstnok det også passer seg å jogge i den påkledningen når det er 15- ute. ;)

Skrevet

Du skulle tatt bilde til oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...