Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har en plen ødelagt ab isbrann etter vinteren i fjor. Så den "kom seg ikke " i fjor sommer, nå er denne vinteren snart på hell, har nesten ikke vert snø. Men deler av plena er død. Har fått tips om å ha lufte den og strø på toppdressing. Og at toppressing lager jeg selv av sand og god jord........ hvor får jeg tak i fin sand da?? Hvor hennvender jeg meg for å spørre om slike ting? Anonymous poster hash: 64b54...290
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Isbrann? Da er vel gresset dødt. Jeg ville sådd på nytt. http://www.adressa.no/forbruker/article63943.ece Anonymous poster hash: 3051e...bf0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Så på nytt. Gressbrann, da er gresset dødt. Vi har hatt det, slengt ov nytt plenfrø. Det har kommet og blitt like fint igjen i løpet av sommeren. Anonymous poster hash: d12a3...0db
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Ja jeg må vel så på nytt, men da må jeg ha på toppdressing, og er det råd å få det ferdig blandet? Og må vi grave bort det døde gresset, eller er det nok å bruke ett "møkkagreip" og lufte plena litt, ? Anonymous poster hash: 64b54...290
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 ...og jeg som trodde det var nok en navnetråd her, verken Hage eller Plen hadde falt i smak hos meg. Anonymous poster hash: 24ad2...719
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå