Gå til innhold

kontroll etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet er 6 uker nå. Jeg skal ikke ha resept På prevensjon. Jeg føler at alt er bra. Er det nødvendig med kontroll da.?

Anonymous poster hash: 0acfc...f70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det vil jeg si! Veldig kjekt å sjekke at alt er som det skal;)

Skrevet

Er det kontroll for deg eller barnet?

Skrevet

Kontroll for meg hos fastlegen ja. Bare tenker at jeg hadde vel merket om ikke alt er som det skal... har ingen til å passe babyen så må ta han med og har lite lyst til å sitte på venteværelset med syke folk med han. Pleier alltid å være forsinkelser også. Men hvis det virkelig er nødvendig så Gjør jeg det jo.. Føler ikke for å ha gu heller når jeg føler alt er bra.. HI

Anonymous poster hash: 0acfc...f70

Skrevet

Det er veldig lurt å ha en gu etter fødsel, selv om du selv føler at alt er greit. Og ett helt normalt friskt barn blir mest sannsynlig ikke syk av å sitte litt på ett venteværelse. 

Skrevet

Jeg har 2 barn og kontrollen etter begge fødslene var ang p.piller og resept, det var ikke noe gu eller annen skjekk så for min del hadde jeg ikke trengt kontrollen.

Skrevet

Mulig jeg ser bare problemene her hehe, men om han våkner og skriker ser jeg det som litt stressende å skulle ligge i en gu stol da... Nei kanskje jeg bare må bestille time da.. HI

Skrevet

Kontrollen jeg hadde var bare en samtale med jordmor. Så selvom det var hyggelig, var det ikke nødvendig ;) Så etter neste fødsel, dropper jeg nok den kontrollen :)

Anonymous poster hash: d3834...60e
Skrevet

Da jeg var på min 6 ukers kontroll, gjorde ikke fastlegen gu! Syntes det var litt rart. Var kun snakk om prevensjon og slikt. Mulig det var fordi jeg hadde hatt KS.

Anonymous poster hash: 9636f...6af

Skrevet

Jeg har tatt gu etter hver fødsel hos min fantastiske og nydelige kvinnelige gynekolog. Har hatt baby i bagen på vogna:) Jeg synes det har vært fint å få en skikkelig sjekk, med tanke på nye svangerskap etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...