Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Barnet er 6 uker nå. Jeg skal ikke ha resept På prevensjon. Jeg føler at alt er bra. Er det nødvendig med kontroll da.? Anonymous poster hash: 0acfc...f70
magica fra tryll Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Ja, det vil jeg si! Veldig kjekt å sjekke at alt er som det skal;)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Kontroll for meg hos fastlegen ja. Bare tenker at jeg hadde vel merket om ikke alt er som det skal... har ingen til å passe babyen så må ta han med og har lite lyst til å sitte på venteværelset med syke folk med han. Pleier alltid å være forsinkelser også. Men hvis det virkelig er nødvendig så Gjør jeg det jo.. Føler ikke for å ha gu heller når jeg føler alt er bra.. HI Anonymous poster hash: 0acfc...f70
Preggie Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Det er veldig lurt å ha en gu etter fødsel, selv om du selv føler at alt er greit. Og ett helt normalt friskt barn blir mest sannsynlig ikke syk av å sitte litt på ett venteværelse.
Mamma_til_2 Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har 2 barn og kontrollen etter begge fødslene var ang p.piller og resept, det var ikke noe gu eller annen skjekk så for min del hadde jeg ikke trengt kontrollen.
baremeg.. Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Mulig jeg ser bare problemene her hehe, men om han våkner og skriker ser jeg det som litt stressende å skulle ligge i en gu stol da... Nei kanskje jeg bare må bestille time da.. HI
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Kontrollen jeg hadde var bare en samtale med jordmor. Så selvom det var hyggelig, var det ikke nødvendig Så etter neste fødsel, dropper jeg nok den kontrollen Anonymous poster hash: d3834...60e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Da jeg var på min 6 ukers kontroll, gjorde ikke fastlegen gu! Syntes det var litt rart. Var kun snakk om prevensjon og slikt. Mulig det var fordi jeg hadde hatt KS. Anonymous poster hash: 9636f...6af
magica fra tryll Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har tatt gu etter hver fødsel hos min fantastiske og nydelige kvinnelige gynekolog. Har hatt baby i bagen på vogna:) Jeg synes det har vært fint å få en skikkelig sjekk, med tanke på nye svangerskap etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå